YBD Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei! Jeg har en laptop med Windows Vista Home Premium, og en stasjonær med Windows XP Professional. Er det mulig å koble til laptopen med Vista og styre den fra min stasjonære med XP? Hvordan isåfall? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei! Jeg har en laptop med Windows Vista Home Premium, og en stasjonær med Windows XP Professional. Er det mulig å koble til laptopen med Vista og styre den fra min stasjonære med XP? Hvordan isåfall? 9385940[/snapback] nei, ikke med vista premium, men med business og ultimate versjonen er det mulig, men du kan bruke XP pro til ekstern skrivebord fra Vista Premium. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Takk for svar, XP pro til eksternt skrivebord fra Vista Premium sier du... mener du da omvendt vei, altså at jeg kan koble til min stasjonære fra min bærbare? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Takk for svar, XP pro til eksternt skrivebord fra Vista Premium sier du...mener du da omvendt vei, altså at jeg kan koble til min stasjonære fra min bærbare? 9386090[/snapback] Jepp, fra den stasjonære til bærbare ja, gjør det samme hjemme. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Du kan alltid bruke VNC løsninger som f.eks http://www.ultravnc.com/ Kjapt, enkelt og greit... Edit: Sa jeg gratis Endret 29. august 2007 av Largie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå