jorn_:-D Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei! Jeg lurer på hvordan det er med bruk av mobil i Australia? Husker for en tid tilbake siden at folk snakket om trebånds telefon for å kunne reise til Usa med telefonen. Lurer på hvordan det er med Australia? Eller om det er likt som det vi bruker i Norge? Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei! Jeg lurer på hvordan det er med bruk av mobil i Australia? Husker for en tid tilbake siden at folk snakket om trebånds telefon for å kunne reise til Usa med telefonen. Lurer på hvordan det er med Australia? Eller om det er likt som det vi bruker i Norge? 9385873[/snapback] I Australia bruker de samme 900/1800-nettet som i Norge: GSMworld.com -> Coverage maps Lenke til kommentar
mikroknuff Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei! Jeg lurer på hvordan det er med bruk av mobil i Australia? Husker for en tid tilbake siden at folk snakket om trebånds telefon for å kunne reise til Usa med telefonen. Lurer på hvordan det er med Australia? Eller om det er likt som det vi bruker i Norge? 9385873[/snapback] GSM900/1800 og UMTS. Kilde: gsmworld Lenke til kommentar
IP Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ingen problemer med bruk av "norske" mobiltelefoner i Australia. Men, du bør kjøpe deg et Aussie kontantkort når du kommer dit. Det er dyrt å ringe med et norsk abonnement. Det er flust med mobilsjapper i Australia. Den australske versjonen av Telenor i Australia heter Telstra. IP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå