Lefse Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei Den laveste hastigheten på kupevifta i min 1990 corolla virker ikke, og jeg lurer på om det er en effektmotstand som er gåen. Er dette stress å bytte? Vanskelig å få tak i motstand? Takker på forhånd for hjelpen. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Motstanden får du kjøpt orginalt og vanligvis ligger feilen her. Feilen kan ligge i bryteren, men det er skjeldent. Pleier og sitte oppunder/bak hanskerommet. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Hva mener du med å kjøpe originalt? På toyota-verksted eller? Nå er det et godt stykke til nærmeste offisielle Toyota-verksted, emn kan vel skaffes på vanlig verksted også? Klarer nok å bytte den selv, problemet er bare å få tak i den. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Dette er deler som du oftest ikke finner på annet enn merkeverksteder. De andre kan sikkert skaffe. Men dette er så smått at de kan sikkert sende deg det. Ellers kan jo evnt et høggeri i nærheten ha en bil som det sitter en hel sånn i Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Kan prøve å dissekere en gammel corolla på skroten da bare. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Typisk en del som sikkert er gåen på skrot-corollaer også, så det kan hende det er bortkasta jobb. Var dritlett å bytte på min '86 Camry, satt i vifta over fotbrønnen på passasjersida. Ditt lokale bilverksted kan sikkert bestille den fra Toyota for deg, men dette er nok ikke noe de har i hylla hos Mekonomen eller BilXtra.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kan jo bare kjøpe den eller de deffekte motstandene og lodde litt og :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå