Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Nytt kabinett med god plass og stilrent!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har eit Raidmax 668 frå før av synest at dte begynner å bli lite om plass.

Har vannkjøling, med dual radiator og synest at der ekstremt lite plass nå. Også har eg bestilt meg ny dual radiator, så det ser ut til at eg trenger ny kabinett. Og i tilleg så har eg pumpa mi(hydor L30) i hdd brønnene, så eg har ikkje plass til meir enn 2 hdd, og eg har 4 hdd...

Er det nokon som har tips om eit stor(ikkje aaalllt for stort) og fint kabinett? Den må ikkje vere alt for dyrt heller

Alle svar motas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett på den. Men veit ikkje heilt. kanksje litt lav...? Ville kanskje helst hatt radiatoren i botnen, mne så er også endå ein dual radiator på veg, så trneger ekstra god plass. Pris har ikkje sånn altfor stor betydning, men kabinettet må falle i smak ved første augneblink :)

Lenke til kommentar

Silverstone TJ07 er et meget pent og romslig kabinett mye brukt til vannkjølingsprosjekt. Her er en worklog der en kar monterer en trippel og en dobbel radiatior, samt pumpe nede i kabbinetet (noe jeg har sett gjort av flere så skal funke ganske bra). Eneste minuset med kabinettet er prisen, men den sa du ikke var så viktig, så dette kabinnetet burde være ideelt for deg.

Lenke til kommentar

CM stacker 830 serien er også noe du kan vurdere. har et 830 selv og er ikke misfornøyd for å si det sånn. har intrykk av at du får langt mer for pengene med stacker 830 enn med andre kasser i samme prisklasse.

her er link til en post jeg skreiv om den kassa for noen dager sia.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Nei TJ07 (og andre Silverstone kabinetter) har ikke vindu, de er av den mer stilrene typen...

Om du liker de kabinettene med mye lys og vindu (samt mye for pengene med tanke på kvalitet) så er Thermaltake tingen for deg. Har selv en del produkter fra dem (inkludert kabinett, et Xaser :p) og må si du får veldig mye for det du betaler. Personlig har jeg bare gått lei av alle lysene, plexi og dupeditter. Armor kabinettene er vel det kabinettet du per i dag får mest for pengene for blandt kabinetter over 1000 kr.

Lenke til kommentar

Takker for svar til alle :)

Armor er uaktuelt, men derimot kandalf er meir aktuelt, men hvis nokon hadde kome med forslag til plassere begge dula radiatorene mine inne utan å bruke opp 5 1/4 brønnene så..

Ja, er av den typen som likar plexi og lys. Har 6 katoder i mitt nåverande kabinett :D

LianLi cube er også uaktuelt då det liknar på ein boks :p

Lenke til kommentar

Det går fint i TJ07, Lian Li sine V2000 og V2100 har plass til to radiatorer (til og med trippelradiatorer får plass) underst i kabinettet liggende på siden. Du må da ta ut hardiskrammene som står der, men det er plass til hardiseter andre plasser. Videre går det ann å ha en radiator i take. Disse kabinettene er dog dyre (ca 2500 kr) og kommer uten vindu(kan ettermonteres).

Stacker 810 har også nokk plass til det meste. Dette kabinettet er billigere og du kan få tak i vindu til det ganske lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...