zentage Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hallois Godtfolk Fikk i dag skiftet bremser på bilen min da disse hadde begynt å ruste og fungerte dårlig. Bilen min malte så pent og rolig som den alltid gjorde i det jeg leverte den . Dette er forresten en Peugeot 405 90modell som det er snakk om. På slutten av dagen fikk jeg omsider kommet meg bort til verkstedet og hentet bilen. I det jeg startet motoren så var det med en gang klart at noe var galt. Den lagde rett og slett skikkelig skranglelyder. Jeg fikk mekaniker'n til å komme ut å se på det, han sa at det var noe løst i katalysatoren og at de hadde hørt det mens de holdt på med den. Uansett, bilen var ikke i denne tilstanden før jeg leverte den, har jeg noen sak her? eller må jeg bare godta at dette var en ren tilfeldighet som ikke verkstedet kan settes i skyld for? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Så lenge de holdt seg til bremsene, så er det nok en tilfeldighet. Kanskje de har bytta den og, hehe Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 God grunn til å fjerne den nå da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ikke så uvanlig at innmaten blir knust eller løsner. Må nok bytte kat... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå