Gå til innhold

BK: Sneaking Sofa, Sitting Victim

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette bilde begynte jeg på når jeg kom fra skolen, idèen var egentlig at det skulle være hender som "bet" seg fast rundt hele stolen, men gassmaske-mennene kom liksom plutselig fram.

Fremgangsmåten er tildels Riktig`s prosidyre men uten å gå over med en soft brush etterpå. Litt mer levels. Alle personene og hendene er meg, så her var det mye klipp og lim.

Ein, to tre; SKYT!

EXIF:

1/25s

ISO 400

F/7,1

Av

Canon 400D@Tamron 17-50mm at 17mm.

post-89440-1188404892_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ganske vellykket, må jeg si. Det er arty så det holder, og fargene er fint avstemte i forhold til min smak. Jeg finner ikke noe å sette fingeren på her, og ser ingen grunn til å diskutere teknikken bak/i bildet.

Er det Nygårdsparken vi ser i bakgrunnen?

9385740[/snapback]

:)

Hm, det er begynnelsen av Nygårdsparken ja.

Lenke til kommentar
Dette her var kult. Jeg liker den effekten du bruker, for det fremhever kontraster, former og farger flott. Veldig stilig tvers i gjennom dette her.

Jeg bare lurer på om mer luft i toppen hadde vært på sin plass...

9386460[/snapback]

Hm, takk for fine ord. Ja, litt mer luft i toppen hadde vært en fordel, skulle gått lengre bak. Men denne gangen fokuserte jeg også for å få med føttene, for sist bilde jeg tok i denne stilen ble føttene kuttet, og det irritererte meg voldsomt.

HER er forresten guide til effekten jeg delvis brukte, hvis du ikke visste om den;)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke croppet og har ingen luft å stjele, det er mulig at det er skjevt, hadde av en eller annen merkelig grunn stativet i en stol. (:o)

Jeg skal ta bilde om igjen, og da med noen endringer og noen fler elementer i bildet.

gassmaskemennene skal se litt skumlere ut, og tenkte på noen hender som kommer fra teppet, og da skal jeg selvsagt stille kamera lengre bak, for luft må jeg ha ^^

Lenke til kommentar

Om det er noen få grader skeivt er helt irrellevant her, i og med at det holder i lange baner slik det er. Kan man ikke se en evt skeivhet med en gang, så er det ikke noe å henge seg opp i. Dette er tross alt ikke en interiørkatalog det er ment for, men det er ment å skape en skummel stemning i et vanlig hjem. Kikk bak sofaen din, kanskje du finner noen du ikke vil finne der. Uhu :cry:

Edit: Jeg glemte å nevne at jeg synes utsnittet er tett og fint, og skaper en litt lummer og klaustrofobisk stemning.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...