Gjest ultrachilled Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Hei! Jeg er en gutt på 19 år som har kommet i en ganske frustrerende situasjon som jeg ikke klarer å unngå å tenke på. møtte en jente på skolen ifjor som jeg har hatt kontakt med i ca 1 år nå, vi hadde veldig god øyenkontakt på skolen men hun hadde type det første halvåret så det var liksom ikke tilfelle å spørre om noe date eller noe slikt da. etterhvert får vi bedre og bedre kontakt, men hun tar aldri initiativet til å ringe eller si hei "først" på msn (Er dette noe jenter forventer, egentlig?). Men hvis jeg først tar initiativet, er hun kjempehyggelig. Akkurat som vi er bestevenner og har en veldig interresant samtale på telefonen eller over MSN. Jeg begynte forsiktig med å spørre om hun faktisk kunne tenke seg å møte meg på en matbit endag, jada. Det var hun veldig positiv til. Dagene går, og hun sier "om en uke kan jeg:)" etc. Fortsetter slik en stund, til jeg sier, skal vi bare glemme den matbiten og komme oss videre,eller? - Neida, sier hun. Hun vil veldig gjerne treffe meg, men hun vil gjøre det på sin måte. Spontant og impulsivt, hun vil bestemme. Hun vil ikke planlegge noe, men om jeg sier ifra en dag og vi tar det samma dagen, er hun veldig positiv til det, sier hun. Så spørsmålet er egentlig da, er hun interresert? Og hvordan skal jeg gå frem? Har nå sliti med den "planleggings" deler i flere mnd, og lurer på om jeg skal satse eller bare glemme det hele. Takk ! (Svar fra jenter er selfølgelig flott:) #sånn då var det litt bedre emnetittel# Endret 31. august 2007 av Jankee Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg hadde tatt det som at hun ikke var så veldig interessert egentlig. Iallefall siden det har gått over en så lang periode. Men kan jo hende hun er litt redd av en eller annen grunn? Lenke til kommentar
Gjest ultrachilled Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Joa, har vel egentlig ikke gått over en så sykelig lang periode. De første månedene vi hadde kontakten etter hun og typen ikke var sammen lenger, var hun veldig lei seg pga han osv. Da spurte jeg ikke heller, om jeg husker rett, og heller avventa situasjonen til begynnelsen av sommerferien. Sommerferien kom, men både jeg og henne hadde mye og gjøre. Blant annet ferier og slikt. Etter sommerferien derimot, ca nåtid, har det egentlig gått litt bedre. Men jeg har en magefølelse at hun er litt redd også, selvom hun har veldig høy sosial verdi. Jeg har høy sosial verdi jeg også, så det er nok ikke det det går på. Men om det er slik hun sier, at hun vil ta det på sparket og ikke vil planlegge, hvordan skal jeg gjøre det da? En jente som liker meg fortiden er egentlig ganske lik som meg, bare at jeg avviser henne nesten totalt. Jeg prøver å få henne til å fatte at jeg ikke er interresert. Dama det er snakk om her derimot, drar alltid samtalen videre når den er igang og har faktisk i det siste begynt å tatt initiativet til samtaler/meldinger selv. Problemet er som sakt hvordan jeg skal "time" det hele :-\ Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) #Dunke seg i houudet og huske på at gjesteposter ikkje kan redigeres# Endret 31. august 2007 av Jankee Lenke til kommentar
Gjest ultrachilled Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg får jo ikke redigert med gjestenick.... Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 En grei tommelfingerregel når det gjelder damer er at hvis de er interessert så vil de -ta- seg tid til å treffe deg, med mindre det kommer noe ekstraordinært i veien. Det kan jo såklart være andre ting som at hun er sjenert, redd for å hoppe i et nytt forhold eller lignende, men som regel vil hun ta seg tid til å treffe deg hvis det er noen form for gnist der. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Send henne en mld nå å spør om dere skal stikke ut å spise i kveld? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jankee: Hehe, sånt skjer :-) Ang meldingsgreia, hun svarer aldri på sms. Derfor ringer jeg isteden Men tar det om et par uker, ser an situasjonen, om hun eventuelt tar kontakta hvis jeg ikke gjør det. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Uff, slike jenter er det værste som vet. Du kan ha det kjempehyggelig med de, være i timesvis sammen med de å prate men etterpå er visst alt glemt og de tar aldri kontakt. Her er vi gutter mye bedre, ettersom at hvis de er pen så vil vi være mer sammen med de og er de ikke så pen så gidder vi ikke i å være sammen med de uansett så da er ikke problemet der. Been there. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det er noe med jenter og ønske om at gutter skal ta initiativ. Vet ikke hvorfor, det bare er slik. Det er mulig hun er nervøs for å treffe deg. Hvis ikke så tror jeg hun bare finner på unnskyldninger for å utsette det/ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Den siste gangen jeg lurte på om vi skulle finne på noe, sa jeg det på denne måten; skal vi bare droppe å møtes? Da sa hun Nei! Absolutt ikke, jeg vil gjerne møte deg. Men har utrolig mye å gjøre fortiden, og jeg orker ikke planlegge ting slik.. jeg vil bestemme selv:) På en måte. Jeg svarte, ah-ok, kanskje det bare er meg som ikke tar et hint? Da sa hun nei, så absolutt ikke. Det hadde ingenting med det å gjøre. Utrolig rar jente jeg har finni meg her Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Synes du skal bli med hun ut en tur jeg. Kanskje det er noe mer der. Det skader jo aldri å prøve Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Prat med henne på msn en dag, så spør du "hva driver du med?". Hvis hun svarer ett eller annet forholdsvis uviktig som "leser i norskboka", "sitter på facebook", e.l., så sier du rett og slett "Så flott ! Det kan du ta en annen gang, så møter du meg på [random café e.l.] nå klokka xx". Jeg tipper at det gjør susen. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ikke spør. Bare si at dere skal treffes da og da, så er det i boks. Du som er sjef vettu. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ikke spør. Bare si at dere skal treffes da og da, så er det i boks. Du som er sjef vettu. 9400184[/snapback] Yeah right. Det funker ikke på meg, iallefall. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Som sakt, tror jeg avventer. Kanskje hun har noe med en annen, kanskje hun trenger litt tid. Ikke vet jeg, men en ting er sikkert, hun vil treffe meg like mye som jeg vil treffe henne. Det er jeg 100% sikker på. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ikke vær så negativ. Du må prøve. Hva har du å tape da? Hvis du lurer på om hun driver på med en annen, så kan du vel spørre om det også? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Tja, kan egentlig virke litt sånn. Haha. Sist gang vi pratet, for ca 3 dager siden, sa hun bare "Vi snakkes kanskje senere!". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå