Rabbid Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Tyggis og energi drikker (etc) får deg til å prompe 9385687[/snapback] Drakk nettopp 3 stk energidrikker og en hel pakke tyggis, og føler meg helt normal Gulrøtter derimot, det tålte jeg ikke . Endret 30. august 2007 av IQ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Spiser mye kjøtt ? Nei, helt vanlig, ikke for mye, ikke for lite.. Har ikke drukket cola på skolen idag, det er virkelig stort, men fikk faktisk vondt i hode av å ikke få i meg noe søtt, og ble utrolig slapp av det ,vet ikke hvorfor jeg. 9390837[/snapback] Det er ikke sa bra. Du bor kutte mer ned pa alt som inneholder sukker, og begynne med grovt brod. Ikke sa mye hurtige karbohydrater Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Nå spiste jeg vel og merke 3 loff skiver kl 9 da, og ikke noe på 6-7 timer.. Får se , jeg skal kutte ned på drit maten ialelfall! Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Kutte ned på brus er vel smart. Ellers bør man droppe ost. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 hmm ikke så innmari sikker på å droppe ost da man får mye næringsstoffer der ... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Drikk heller melk da , herregud. Er ikke snakk om å kaste vekk livet sitt på å ALDRI kjøpe Cola, aldri drikke noe usunt, da drar en heller til legen, men jeg tar det her som en sjangs til å rette litt på kostholdet også! Var i sjappa, og holdt meg unna cola faktisk, selvom jeg sikla litt over IS-kald glasscola<3 Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Noen har sterkere lukt enn andre, sånn er det vell bare? Correct me if im wrong.. edit: du sier du drikker mye brus, hvor mye er det da snakk om i uken? over 10 liter? Endret 31. august 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå