Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

lukter ille av promp

TanglewoodD

Anbefalte innlegg

Ja, jeg veit det er en naturlig emne tittel, ja, det lukter ille av promper, men akkurat min lukter _usedvanlig_ ille, altså, ekstremt ille, og det plager meg, og selvfølgelig andre, hehe.

Jeg drikker mye vann og trener, men ser ikke ut som om noe gir seg.

Noen forslag ? Alle forslag tas imot!

Ps : Drikker mye brus..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har litt det inntrykket av at det bare er sånn noen folk er, hvis du skjønner :p Jeg kjente meg bra igjen, med førsteinnlegget ditt. Hater det selvfølgelig, og tør aldri å drite i timen for eksempel. Som også fører til et annet problem: ekstrem "romling" down there (som jeg tror mange skjønner hva kommer av :p)

Men det er da ikke så mye å bekymre seg for!

Lenke til kommentar
Jaja, jeg tror jeg skal vente til jeg er 20 år inn i et ekteskap :p

9386076[/snapback]

heheheh, ja!

Jeg har aldri drukket Powerade eller noe i den duren, så det kan da umulig komme av det.

Men som noen sier, det kan bare være slik noen er, for det lukter dritt av resta av gjengen her , hehehe

Men kostholdet har fortsatt mye å si, jeg lever på skolebrød, sjokolade, cola, og man blir da tydligvis hva man spiser.

Merket det 1 min etter at jeg drakk cola istad, så tror jeg kutter ut litt.

Kan det være at tarmene har fått juling ? Tidligere hos en kompis drakk jeg liksom 5-7L brus over kort tid, klarte ikke å gå osv, var helt sjukt..

Lenke til kommentar

Spis sunt, magen din blir rimelig sliten av alt det du trøkker i deg. Jeg spiste feil lenge og resultatet var kronisk magevondt om morgenen, ga seg først utpå formiddagen.

Så starta jeg å spise frukt og grovt brød, nå funker magen igjen :). Tror dette kan hjelpe for deg og, men jeg er ingen lege - det er lov å gå til legen med slik trøbbel som dette!

Lenke til kommentar
Just let it out, its a perfectly natural thing

9386016[/snapback]

Jeg håper du kødder? Det er ikke akkurat samfunnets syn på saken.

9386036[/snapback]

Haha! Samfunnets syn? :ermm:

Spiser du mye kjøtt? Kjøttdeig?

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

Spiser mye kjøtt ? Nei, helt vanlig, ikke for mye, ikke for lite..

Har ikke drukket cola på skolen idag, det er virkelig stort, men fikk faktisk vondt i hode av å ikke få i meg noe søtt, og ble utrolig slapp av det ,vet ikke hvorfor jeg.

Er ikke tykk, ei heller tynn, trener som oftest hver dag.

Cola er det slutt på, tar det jo gradvis, dekker opp med andre søtningsmiddler for å lette sukkersuget :p

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...