TanglewoodD Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ja, jeg veit det er en naturlig emne tittel, ja, det lukter ille av promper, men akkurat min lukter _usedvanlig_ ille, altså, ekstremt ille, og det plager meg, og selvfølgelig andre, hehe. Jeg drikker mye vann og trener, men ser ikke ut som om noe gir seg. Noen forslag ? Alle forslag tas imot! Ps : Drikker mye brus.. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hvis du kutter ned på brusdrikkinga vil kanskje prompemengden gå ned. Er ingen fysiker, men mindre kullsyre og luft svelget = mindre promp? Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hvis du kutter ned på brusdrikkinga vil kanskje prompemengden gå ned. Er ingen fysiker, men mindre kullsyre og luft svelget = mindre promp? 9385621[/snapback] Jeg drikker mye brus og sliter ikke med promping så trur ikke på det. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Tyggis og energi drikker (etc) får deg til å prompe Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Da gir jeg et forsøk : Ikke noe Burn, ikke noe brus, og minst mulig tyggis. Nå promper jeg, eller må prompe hvert 3minutt, og det orker jeg ikke lenger. Får se.. Irriterer meg grønt iallefall. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Tyggis og energi drikker (etc) får deg til å prompe 9385687[/snapback] Energi drikker som Burn, battery og shot? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Det er nok Energi drikker ja. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg har litt det inntrykket av at det bare er sånn noen folk er, hvis du skjønner Jeg kjente meg bra igjen, med førsteinnlegget ditt. Hater det selvfølgelig, og tør aldri å drite i timen for eksempel. Som også fører til et annet problem: ekstrem "romling" down there (som jeg tror mange skjønner hva kommer av ) Men det er da ikke så mye å bekymre seg for! Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Just let it out, its a perfectly natural thing Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Just let it out, its a perfectly natural thing 9386016[/snapback] Jeg håper du kødder? Det er ikke akkurat samfunnets syn på saken. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg prøvde å kutte ned på brød en uke(spiste knekkebrød istedet) og tror jeg fikk en positiv virkning. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Just let it out, its a perfectly natural thing 9386016[/snapback] Jeg håper du kødder? Det er ikke akkurat samfunnets syn på saken. 9386036[/snapback] Jeg kødder ikke, sleper ut det jeg har når jeg har det. De som ikke liker det får mislike det.. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jaja, jeg tror jeg skal vente til jeg er 20 år inn i et ekteskap Lenke til kommentar
superninja Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Tyggis og energi drikker (etc) får deg til å prompe 9385687[/snapback] Eg ete veldig mykje tyggis for tida, og eg prompa nesten aldri. (Er det farlig å prompe for lite? ) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Det er nok Energi drikker ja. 9385914[/snapback] Jeg tenkte mer på drikker som Powerade og lignende... Endret 29. august 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Jaja, jeg tror jeg skal vente til jeg er 20 år inn i et ekteskap 9386076[/snapback] heheheh, ja! Jeg har aldri drukket Powerade eller noe i den duren, så det kan da umulig komme av det. Men som noen sier, det kan bare være slik noen er, for det lukter dritt av resta av gjengen her , hehehe Men kostholdet har fortsatt mye å si, jeg lever på skolebrød, sjokolade, cola, og man blir da tydligvis hva man spiser. Merket det 1 min etter at jeg drakk cola istad, så tror jeg kutter ut litt. Kan det være at tarmene har fått juling ? Tidligere hos en kompis drakk jeg liksom 5-7L brus over kort tid, klarte ikke å gå osv, var helt sjukt.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Spis sunt, magen din blir rimelig sliten av alt det du trøkker i deg. Jeg spiste feil lenge og resultatet var kronisk magevondt om morgenen, ga seg først utpå formiddagen. Så starta jeg å spise frukt og grovt brød, nå funker magen igjen . Tror dette kan hjelpe for deg og, men jeg er ingen lege - det er lov å gå til legen med slik trøbbel som dette! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Just let it out, its a perfectly natural thing 9386016[/snapback] Jeg håper du kødder? Det er ikke akkurat samfunnets syn på saken. 9386036[/snapback] Haha! Samfunnets syn? Spiser du mye kjøtt? Kjøttdeig? Endret 30. august 2007 av Jan-Erik Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Spiser mye kjøtt ? Nei, helt vanlig, ikke for mye, ikke for lite.. Har ikke drukket cola på skolen idag, det er virkelig stort, men fikk faktisk vondt i hode av å ikke få i meg noe søtt, og ble utrolig slapp av det ,vet ikke hvorfor jeg. Er ikke tykk, ei heller tynn, trener som oftest hver dag. Cola er det slutt på, tar det jo gradvis, dekker opp med andre søtningsmiddler for å lette sukkersuget Endret 30. august 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå