mariu1519 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg har en bærbar PC som jeg fikk på skolen i dag. Siden det ikke går ann å laste ned programmer (tenker spesielt på WMP og IE), så tenkte jeg at jeg kunne laste ned siste versjon av WMP og IE via Windows Update men her var det stopp! For å bruke Windows Update så må jeg installere ActiveX (den linja som dukker opp oppe i nettleseren), men den linja kommer ikke til syne engang. Hva skal jeg gjøre for å få oppdatert WMP, IE og resten av PC'en? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hadde jeg vært deg, hadde jeg reinstallert hele OS. Hvis skolen har satt fullt av restriksjoner på alt må det jo være en pain in the ass å bruke. Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Hadde jeg vært deg, hadde jeg reinstallert hele OS. Hvis skolen har satt fullt av restriksjoner på alt må det jo være en pain in the ass å bruke. 9385504[/snapback] Hvordan skal jeg gjøre det uten recovery-cd'en? :S Er det ingen måter å oppheve ActiveX-sperren på? Det må jo ha noe med Internettinnstillingene å gjøre...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå