-=Petter=- Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei Skal ha projektor til tv, men trenger da en signal mottaker som kan ta i mot dette. Har sett på eksterne til pc, men alle må jo innstalleres på en data, og det skal jeg jo da ikke ha selvfølgelig.. Så trenger da en boks, som kan ta i mot signaler.. Som jeg da kan sende videre til projektoren... Gjerne via RCA eller phono som jeg pleier og kalle det... Mvh Petter G. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Ingen som kan hjelpe meg? Petter............ Lenke til kommentar
ersa Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg vil ikke anbefale å bruke prosjektor til tv. Men hvordan får du inn TV signaler pr dags dato? Analogt bakkenett? Parabol? Kabel? Skal du benytte deg av det digitale bakkenettet? Lenke til kommentar
gather Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Aner ikke om man får kjøpt analogetunere nå om dagen. Husker at en videospiller vi hadde før hadde sin egen tuner. Kanskje du kan bruke en slik løsning. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 har kabel anlegg her i huset, har brukt pj til tv lenge, men ikke på dette stedet... Kan ikke akkurat si at det fungerer noe dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå