Gå til innhold

The Orange Box, noen som har forventninger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det ikke mange dager igjen! Gleder meg til å få vite mer av den fantastiske half-life plotten. :)

Sies at G-man vil røpe ut mer om seg selv og Gordon Freeman +++.

Også spent på Portal, hva den innebærer i selve plotten.

Half-life, for life! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Forventningene er sånn passe. Er ganske skuffet over hele dette episode opplegget. EP 1 var altfor kort, så jeg håper de gjør noe med det i EP 2.

Den dagen HL 3 blir lansert, så skal jeg ha høye forventinger.

Lenke til kommentar
Portal var et utrolig morsomt spill. Jeg trodde det ville bli forvirrende med portaler osv, men det hele kom ganske naturlig etterhvert. Også bra at det hadde en såpass mystisk atmosfære. Lurer på om Valve kommer til å fortsette historien.

Fra Wikipedia.

Portal has been confirmed to be set in the Half-Life universe.[3] Certain aspects similar to the Half-Life universe can be noted in the official trailer, such as the turrets, which operate and sound similar to those that the Combine implement. Also, orbs like those that the Combine use in the Citadel are seen, with sockets similar to those seen in Half-Life 2: Episode One.

According to Doug Lombardi, the protagonist in Portal is a yet-unintroduced character who will play a role in future games of Half-Life. Though Lombardi has hinted that this character might make an appearance in Half-Life 2: Episode Three, this is not a certainty. It was later suggested in an interview article from 1up.com with Portal level designer Kim Swift that the jump-suited male character from the preview video is a placeholder character;[7] the walkthrough videos from the 2007 Game Developers Convention also describe the jump-suited male as "not the final character." It was confirmed in a Game Informer article and even through a screenshot from ComputerAndVideoGames.com that the protagonist would indeed be female.[8] Her face was revealed at E3 '07, and can be clearly seen in a video on the GameTrailers website.

Information about the Aperture Science Enrichment Center will not be revealed in Portal, but will rather be explained in Half-Life 2: Episode Two. However, the background of the female protagonist and her reason for being at the Aperture Laboratories will be explained during the game.[8] It has been confirmed that the Aperture Laboratories were the rival of Black Mesa; it is also speculated that the portal gun will be sought after by the Combine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...