TCi Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Om det i det hele tatt skulle starte, burde det komme i løpet av neste uke. Jeg venter bare på at de individuelle pakkene skal bli klare, for jeg er bare interessert i Episode 2. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg ser vel mer frem til Portal og TF 2 enn HL 2 for å si det slik. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Portal ser bra ut. Men det er Episode 2 som er kaka under kremen. Ser frem virkelig frem til å fortsette historien. Håper bare at ikke også Episode 3 bruker over et år på å komme ut. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Til de som av en eller annen grunn ikke har kjøpt Orange Box, KJØP DET NÅ! Team Fortress 2 eide og jeg klarer nesten ikke vente til Portal og Ep.2 Lenke til kommentar
softy Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nå er det ikke mange dager igjen! Gleder meg til å få vite mer av den fantastiske half-life plotten. Sies at G-man vil røpe ut mer om seg selv og Gordon Freeman +++. Også spent på Portal, hva den innebærer i selve plotten. Half-life, for life! Lenke til kommentar
fluff Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Har Team Fortress 2 betaen. Sinnsykt mye moro, men også vilt vanskelig. Gleder meg mer til Portal. De episodene som kommer ut kunne jeg ærlig talt ikke brydd meg mindre om. Endret 7. oktober 2007 av fluff Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Må si at interessen for Half Life har dabbet litt av for meg og ja. De var jo alt for treg med å gi ut nye episoder. Vi får se om det blir noe særlig. Gleder meg til å teste Portal.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Har Team Fortress 2 betaen. Sinnsykt mye moro, men også vilt vanskelig.Gleder meg mer til Portal. De episodene som kommer ut kunne jeg ærlig talt ikke brydd meg mindre om. 9659648[/snapback] Vanskelig? Er folk for gode? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Synes vanskelighetsgraden er akkurat passe, jeg De forskjellige klassene gir Gud og Hvermann muligheter for noen gode kills. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Da var Orange Box kjøpt ^^ Synes det burde vært noe alternativ til Achievements-poengene på pc også, jeg 9515923[/snapback] Trodde nå det var det. Det er achivements i Team Fortress 2 i hvert fall. Endret 8. oktober 2007 av FLarsen Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Forventningene er sånn passe. Er ganske skuffet over hele dette episode opplegget. EP 1 var altfor kort, så jeg håper de gjør noe med det i EP 2. Den dagen HL 3 blir lansert, så skal jeg ha høye forventinger. Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Skjønner ikke at folk mister interessen av at det tar litt lengre tid før det kommer ut... De har sagt at episode 2 er en god del lenger en episode 1. Syns egentlig ikke det er noe særlig rart at de bruker litt lang tid heller siden de er et ganske lite team(tror jeg). Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Forventningene er sånn passe. Er ganske skuffet over hele dette episode opplegget. EP 1 var altfor kort, så jeg håper de gjør noe med det i EP 2. Den dagen HL 3 blir lansert, så skal jeg ha høye forventinger. Blir ikke noe HL3, det blir bare EP 3. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Oh, håper personen[e] fra Portal blir med i neste Episode Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Blir ikke noe HL3, det blir bare EP 3. Jeg vil gjerne ha noe kilder på det. Ikke noe rykte, men direkte utalelse fra Vavle. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Portal var et utrolig morsomt spill. Jeg trodde det ville bli forvirrende med portaler osv, men det hele kom ganske naturlig etterhvert. Også bra at det hadde en såpass mystisk atmosfære. Lurer på om Valve kommer til å fortsette historien. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Portal var et utrolig morsomt spill. Jeg trodde det ville bli forvirrende med portaler osv, men det hele kom ganske naturlig etterhvert. Også bra at det hadde en såpass mystisk atmosfære. Lurer på om Valve kommer til å fortsette historien. Fra Wikipedia. Portal has been confirmed to be set in the Half-Life universe.[3] Certain aspects similar to the Half-Life universe can be noted in the official trailer, such as the turrets, which operate and sound similar to those that the Combine implement. Also, orbs like those that the Combine use in the Citadel are seen, with sockets similar to those seen in Half-Life 2: Episode One. According to Doug Lombardi, the protagonist in Portal is a yet-unintroduced character who will play a role in future games of Half-Life. Though Lombardi has hinted that this character might make an appearance in Half-Life 2: Episode Three, this is not a certainty. It was later suggested in an interview article from 1up.com with Portal level designer Kim Swift that the jump-suited male character from the preview video is a placeholder character;[7] the walkthrough videos from the 2007 Game Developers Convention also describe the jump-suited male as "not the final character." It was confirmed in a Game Informer article and even through a screenshot from ComputerAndVideoGames.com that the protagonist would indeed be female.[8] Her face was revealed at E3 '07, and can be clearly seen in a video on the GameTrailers website. Information about the Aperture Science Enrichment Center will not be revealed in Portal, but will rather be explained in Half-Life 2: Episode Two. However, the background of the female protagonist and her reason for being at the Aperture Laboratories will be explained during the game.[8] It has been confirmed that the Aperture Laboratories were the rival of Black Mesa; it is also speculated that the portal gun will be sought after by the Combine. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Portal er intet annet en fett. Selvlaget er vellaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå