Gå til innhold

The Orange Box, noen som har forventninger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er klart The Orange Box skal skaffes! Ikke bare er Half-Life 2 sinnssykt fett, men nå får vi ikke-pc-spillere mulighet til å skaffe seg Episode 1 og 2, pluss Portal og Team Fortress! Dette blir den ultimate spillpakken for min del.

Siden jeg allerede har Half-Life 2 til Xbox, så ser jeg selvsagt mest frem til Episode 1 og 2, men jeg kommer til å spille igjennom originale HL2 noen ganger til likevel. :grin:

Lenke til kommentar

Kjøpte the orange box for 2 dager siden, og testa TF2 igår. Valgte random map.. Og det er det styggeste mapet ever.. Så full av bugs at det er synd.. :/ Men virka veldig tøft på de andre mapsene! :)

Runda og Episode 1 igår på 3 timer gameplay! AWSOME! Episode 2 :eek: Ligger klar til nedlastning i steam.. Snaaart! :)

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har utrolig lyst til å ha Ep.2 til 7 oktober, for da skal jeg på lan.

Jeg har bare passe lyst på Portal og TF2, så da spør jeg dere som alt har orange box.

Er det verdt pengene å kjøpe orange box, eller burde jeg vente til etter lanet og spille ep.2 da?

Btw, jeg har VELDIG gode minner fra Half Life 2 på lan for en stund siden så jeg håper på at jeg både får spillene (av fattern, han kan være litt ja, rar?) og har lyst på orange box.

Endret av M.F.
Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har utrolig lyst til å ha Ep.2  til 7 oktober, for da skal jeg på lan.

Jeg har bare passe lyst på Portal og TF2, så da spør jeg dere som alt har orange box.

Er det verdt pengene å kjøpe orange box, eller burde jeg vente til etter lanet og spille ep.2 da?

Btw, jeg har VELDIG gode minner fra Half Life 2 på lan for en stund siden så jeg håper på at jeg både får spillene (av fattern, han kan være litt ja, rar?) og har lyst på orange box.

9560034[/snapback]

Kjøp den oransje boksen NÅ, hos steam ;) Det er absolutt verdt pengene!

Lenke til kommentar

Hvor er det dere forhåndsbestiller ifra? Jeg har lyst på Orange Box på releasedagen, men ser ikke ut som noen steder jeg vet om får det før 18.09-01.11... Må jeg virkelig vente så "lenge"? ;o

Edit: Til Xbox 360.

Endret av Haanss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...