Tim Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hei. Jeg har fått i oppgave å lage en reklame plakat. Tenkte jeg skulle spørre noen kamerater om hjelp, men det er sikkert noen av dere som syntes det er morro å mekke ting i Photoshop. Vi fikk selv velge hva vi ville reklamere for. Siden det har vert så mye prat om den nye rusbrusen som selges i butikkene, så valgte jeg dette. Er masse bilder rundt om kring på Internett som jeg kan bruke. Må også ha et par slagord som kan vere på plakaten. Disse skal jeg prøve å finne på nå. Det dere kan hjelpe meg med er å mekke et litt kult design på en plakat, og gjerne også legge inn bilder osv. Hadde blitt veldig taknemmelig hvis dere hadde giddet å gjøre dette Skal til banken etterpå, så hvis noen av dere mekker en jeg liker godt, så kan jeg sette inn noen penger på kontoen deres Har nok av penger om dagen, så det skulle ikke være noe problem! Håper dette faller i smak, og mine siste ord: Lykke til! MVH Tim Lenke til kommentar
Tim Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Hva mener du med Doh? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Ingen som vil tjene noen kroner? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Ingen som vil tjene noen kroner? joda *tenke* hva med "Drikk rusbrus så får du mus" eller "Rusbrus, Helps teenage guys getting laid" vi kan jo også ta "Rusbrus, smaker dritt og har for lite %" "Rusbrus, Du drikker det hvis du er full nok" "Rusbrus, its really not that bad" har jo noen forslag her, vil du ha mitt kontonr? hehe Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 ....høres ut som et skole-prosjekt/oppgave, og mange her tror jeg har reservasjoner mot å "hjelpe" noen til å gjøre så godt som hele oppgaven. hint og push i rett rettning kan man jo alltids gi, men å -gjøre- oppgaven, det blir noe annet. selv kan jeg ikke noe særlig om design og photoshop anyways, selv om jeg synest penger er gøy... Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 jeg er blakk, så mine skrupler er borte vekk.. rusbrus, why not? liker du ikke øl? tør du ikke drikke sprit? RUSBRUS! er du 17 år? kjøp rusbrus! ingen sjekker deg allikevel rusbrus, fun in a bottle Rusbrus, you know you want it! rusbrus, for oss LITT feige Rusbrus, low in alcohol, high in price si fra hvis du vil ha konto-nr mitt da. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Da lurer jeg på: 1. Hvor mye penger? 2. Hva skjer med deg vis du blir avslørt på skolen? to avgjørende ting.. er det lite penger gidder vi vel ikke.. og skjer det INGENTING med deg på skolen vis du blir tatt for juks gidder vi ikke hjelpe deg... jo verre ting som skjer med deg og jo større mulighet det er for at du blir tatt jo større mulighet er det for at vi hjelper deg ! Lenke til kommentar
Tim Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Ja, det er en skoleoppgave. Skal i tilleg lage et kort radioinnslag som jeg skal spille av for kalssen. Takk for de slagordene Men det er plakaten jeg trenger hjelp til. Som sagt, setter over penger til vinneren! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Vel. Rusbrus: For pingler eller Rusbrus: Liker du ikke øl og vil bli full? Rusbrus. For deg som egentlig ikke har noe med alkohol å gjøre. Rusbrus: For de som bare vil drikke for å bli full. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Vel, kommer ann på hvor bra plakaten blir... Er vel ikke usansynlig med et par 100lapper??? Får se da. Tviler sterkt på at jeg blir busta Jeg spør jo bare om hjelp, det er da ikke noe galt i det? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Enten: Rusbrus: Ulovlig å reklamere for! Eller: Ser du denne reklameplakaten ikke ring politet! (Har ikke de ulike rus-skvip-brusene sine EGENE slagord?) Kaptein_S Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hva hvis du blir tatt da? Politiet kan bøtelegge deg for å reklamere for alkohol. Hva med "lett-rusbrus" ?? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 En ting til; det er meningen at denne plakaten skulle hjelpe på salget til rusbrus. Da tror jeg ikke"Drikk rusbrus hvis du er feig og stygg" hjelper så mye Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Men hva er defineringen på "reklame" i henhold til norsk lov, da? Hmm? Ikke det at jeg hadde brydd meg så mye om det på et skole-prosjekt, og sikkert ikke politiet heller. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Skal jo ikke gi ut denne plakaten, tror ikke det er så farlig da. Er jo bare å begynne med å si at det er ulovlig å reklamere for alkoholprodukter, men vi syntes dette var et _HOT_ tema. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Det er jo ikke sikkert jeg kommer til å bruke noe av dette, kommer jo helt ann på. Skal jo seff lage egen plakat, men kanskje jeg tar litt design av deres??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå