vict0r Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Kjøpte meg Warhawk tidligere i dag og har spilt det litt på min US konto. Utrolig kult spill! Men hvis noen tenker på å bestille fra US store; ikke gjør det! Prøvde selvfølgelig å kjøre det på EU kontoen min, men da kommer det opp en error beskjed: "This content cannot be accessed on your account. (80029513)". Jeg har lest litt rundt, og det viser seg at dette er et tiltak mot deling av dette spillet. Greia er at det kun er mulig å spille spillet på den kontoen du lastet det ned på, uavhengig om det er samme ps3. Så nå må jeg da desverre mest sannsynlig kjøpe en ny kopi... Noen med samme problem? Løsninger? Endret 1. september 2007 av vict0r Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Dette ble snakket om her i går også. Tror det er dårlig med løsninger på det, hittil. Endret 29. august 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Kjipern det, men du burde sjekket litt rundt på nettet før nedlasting. Dette er nevnt i de fleste store utenlandske forum (tror også det står skrevet om det på produktbeskrivelsen på PSN). Var like før at jeg skulle gjøre det samme som deg, men var heldigvis innom ps3forums.com ett par min før og leste en tråd om det. Jeg får heller kjøpe spillet fra EU PSN i morgen. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Er nå bare snakk om rett over 200 kroner. Lett verdt noen dagers morro før man kjøper det via EU-store, eller får retail i postkassa. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 spiller det noen rolle om man spiller det på EU kontoen eller US kontoen da ? Jeg holder meg til US kontoen ihvertfall, spiller jo ingen rolle, bare at man ikke bruker nicket man har på eu kontoen. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Bah... Jaja, da får jeg vel bare bruke US kontoen så lenge da. Får heller kjøpe spillet i BD når det kommer. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Kan jo prøve å ringe customer suppoert elns for å få spelet omdirigert til din EU account, aner ikkje om det funker though. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Et lite spørsmål, hvis jeg kjenner en kompis som har kjøpt warhawk, vil jeg da kunne spille med han hvis jeg låner hans account og laster det ned gratis til min ps3? Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 I følge terms of service kan det bare spilles på én PS3 i løpet av 24 timer... Så da må dere ta hver deres dag! Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hvis man kan laste det ned uten å betale på nytt så kanskje det funker å avinstallere, slette savegame, laste ned på nytt fra US Store, bytte til EU account og kjøre installasjonen derfra? Eller vil ikke installasjonen kjøre heller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå