:Francis: Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Igår var jeg ute sammen med en kompis for å ta noen bilder. I byen der jeg bor holder de på å utvide senteret, så vi kikket litt rundt der de holder på å jobbe for og se om det var noen spennende motiver. Jeg fant en kryssfinerplate som så ut som den hadde blitt brukt under leggingen av asfalt og likte fargespillet der kveldssola ble reflektert. Jeg har kalt bildet: "A Construction Worker's Oil Painting" Kamera: Nikon D80 Objektiv: Nikkor 18-70mm Lukkertid: 1/30s Blender: f4.5 Brennvidde: 35mm ISO: 900 Exp comp: -0,7 Francis EDIT: Skrivefeil. Endret 29. august 2007 av paulinfrancis Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ah, her scorer du poeng hos meg Francis. Når du også kan ta slike bilder er du unnskyldt for å ikke røyke. Dette er nemlig så dekorativt at jeg ikke bryr meg om å klage på den rammen. Dette var rett og slett bra sett, så da er det ikke så mye å klage på. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Takk for positiv tilbakemelding! Francis Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Bare husk "worker's" ikke workers hvis du noen gang skal vise frem bilde i en utstilling eller noe. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Bare husk "worker's" ikke workers hvis du noen gang skal vise frem bilde i en utstilling eller noe. 9385785[/snapback] Takk for tipset! Francis Endret 29. august 2007 av paulinfrancis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå