sogasg Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Har netopp kjøpt et trådløst mettverkskort til stasjonær pc. Problemet er at pcen fryser etter jeg innstalerer driverene, både de som fulgte med kortet og når jeg velger å innstalere maskinvaren automatisk via windows. jeg kan ha kortet i uten at pcen fryser, det er kun når jeg innstalerer driverne den låser seg. har intel 875p chipset. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Oto2moto Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Har netopp kjøpt et trådløst mettverkskort til stasjonær pc.Problemet er at pcen fryser etter jeg innstalerer driverene, både de som fulgte med kortet og når jeg velger å innstalere maskinvaren automatisk via windows. jeg kan ha kortet i uten at pcen fryser, det er kun når jeg innstalerer driverne den låser seg. har intel 875p chipset. Noen som har noen tips? 9385207[/snapback] Sjekk om du finner en nyere driver via nettsiden til produsenten. Fjern deretter innstallasjon av gammel driver og programvare for det trådløse kortet før du prøver på nytt igjen. Lenke til kommentar
claus erik Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg har opplevd at noen wlan-kort rett og slett ikke tåler noen PCer. De fryser. Det var et 3com kort på en fujistu laptop. Jeg prøvde alt, men ga opp. Da jeg bytta kort med en annen maskin funket det bra Hva kort og maskin har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå