Gå til innhold

Bildekritikk ønskes; Abstrakte bilder

Kheri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Abstrakt fotokunst er noe av det vanskeligste man kan begi seg inn på. I dette tilfellet ser jeg gjerne flere eksempler på det fra trådstarter, så jeg kan trygt skrive: Ja, disse bildene vil jeg gjerne se. Disse bildene er utvilsomt vellykkede på alle måter. Det er lite mer å si om den saken enn bravo. Har du bakgrunn fra andre typer bildekunst?

Edit: En varm velkomst fra meg til deg med din første tråd. Det tror jeg jeg har et samlet forum med meg på. Vi venter i spenning på ditt neste bidrag.

Ps: Endelig et bilde der exif er totalt uinteressant, he he.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Tusen hjertelig takk!! Slike ord er noe å ta med seg videre! Jeg har i grunn bare STOR STOR interesse for kunst foto og bilderedigering. Har tegning for og farge på cvn så kan litt om de grunnleggende tingene men har i grunn ikke noe med disse bildene å gjøre. :)

Liker bare å leke meg litt :D

Lenke til kommentar

Jeg tittet på disse bildene i går kveld, og har tenkt på dem i hele dag - veldig ulikt alt annet vi ser på bildekritikken, og virkelig bra!

Jeg festet meg spesielt ved det sitatet om "some beople become lost in thought because it is unfamiliar territory to them" (or something to that effect). Det fungerte veldig godt i resten av bildet. We like. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...