Kheri Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Er ganske ny innen det her men her er noen av "mesterverkene mine" Fint om noen kunne kommerntere dem, da de er litt sære.... Endret 29. august 2007 av Siljeea Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Abstrakt fotokunst er noe av det vanskeligste man kan begi seg inn på. I dette tilfellet ser jeg gjerne flere eksempler på det fra trådstarter, så jeg kan trygt skrive: Ja, disse bildene vil jeg gjerne se. Disse bildene er utvilsomt vellykkede på alle måter. Det er lite mer å si om den saken enn bravo. Har du bakgrunn fra andre typer bildekunst? Edit: En varm velkomst fra meg til deg med din første tråd. Det tror jeg jeg har et samlet forum med meg på. Vi venter i spenning på ditt neste bidrag. Ps: Endelig et bilde der exif er totalt uinteressant, he he. Endret 29. august 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
Kheri Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Tusen hjertelig takk!! Slike ord er noe å ta med seg videre! Jeg har i grunn bare STOR STOR interesse for kunst foto og bilderedigering. Har tegning for og farge på cvn så kan litt om de grunnleggende tingene men har i grunn ikke noe med disse bildene å gjøre. Liker bare å leke meg litt Lenke til kommentar
Tutte1 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hiver meg på og roper; "Gi meg mer!" :!: Dette var utrolig flott. Hadde fått plass på veggen min. Gleder meg til å se mer. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg hadde likt de bedre om det ikke var så tydelig at noen effektene er laget i Photoshop. Skyt meg hvis de ikke er det Lenke til kommentar
graylady Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Dette likte jeg ja, kanskje vi skule ha en egen tråd for abstrakte bilder? Og da må det vel være lov å bruke PhotoShop eller andre programmer i prosessen? Flotte bilder, jeg vil også se mer. Lenke til kommentar
Kheri Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Jeg hadde likt de bedre om det ikke var så tydelig at noen effektene er laget i Photoshop. Skyt meg hvis de ikke er det 9391828[/snapback] Det skal bli bedre når jeg begynner på foto linja i morgen Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg tittet på disse bildene i går kveld, og har tenkt på dem i hele dag - veldig ulikt alt annet vi ser på bildekritikken, og virkelig bra! Jeg festet meg spesielt ved det sitatet om "some beople become lost in thought because it is unfamiliar territory to them" (or something to that effect). Det fungerte veldig godt i resten av bildet. We like. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Dette var bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå