bræibånn Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg skulle gjerne ønske at jeg slapp vinduet "log on to windows" under oppstarten. Kan noen hjelpe meg??? Jeg har XP. Takk! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 finn et program som heter StyleXP, der kan du gjøre det, tror jeg. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Har du flere brukere? (kontrollpanel->user accounts) Eller kanskje det hjelper å slå av guest account? Lenke til kommentar
bræibånn Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Har bare en account, derfor er det så tåpelig med det forbaska logon vinduet Lenke til kommentar
Cromlech Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 hent ned tweak ui (gratis fra microsoft) det legger seg i control panel når du har installert det. still inn autologin under arkfanen Logon Lenke til kommentar
hemoglobin Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Last ned tweakxp. Der kan du ordne slikt. Du laster da ned en prøve-versjon som kan brukes 30 ganger før det stopper. 8) Lenke til kommentar
bræibånn Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 søkte på microsoft, men fant ikke det du anbefalte verken tweakxp eller ui. Det må da gå an og komme seg direkte inn i windows uten og måtte gå innom påloggingsvinduet. Den står ikke i nettverk altså. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 http://www.bootxp.net/ Her kan du laste ned mange forskjellige, jeg boter med Darth Wader Lenke til kommentar
Cromlech Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 søkte på microsoft, men fant ikke det du anbefalte Det ligger her: http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/dow...s/powertoys.asp Lenke til kommentar
bræibånn Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Det må da gå an og komme seg direkte inn i windows uten og måtte gå innom påloggingsvinduet. Og uten å laste ned noe. Det jeg mener er det vinduet hvor du må skrive brukernavn og passord for windows. Den står ikke i nettverk altså. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Du har vel ikke passord da? Lenke til kommentar
Cromlech Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Du kommer ikke til å angre dersom du installerer Tweak UI. Etter mitt syn burde det følge med Windows og ikke være noe tilleggsprogram. Det er helt gratis og trygt å bruke. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Heisann gør slik: start regedit Gå til: HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsNTCurrentVersionWinlogon Strings: AutoAdminLogon --> Gi denne verdi 1 DefaultPassword --> Opprett denne og gi den passordet som streng Ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå