Akrabra Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Bare lurte på om det var noen her som har kjøpt fear til ps3:o vil gjerne høre feedback hva dere syns isåfall, så det ganske billig å vil gjerne ha fear, men er det verdt det.. ifølge anmeldelser er det helt rau på ps3.. takker på forhånd. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 I følge reviews så skal PS3 versjonen være en del dårligere enn Pc og X360 versjonen, så hvis du har noen av de andre plattformene så heller kjøp det til den. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Enig^^ Hadde ikke kjøpt spillet hvis det kostet mer enn 200kr. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Spilte X360 versjonen og koste meg stort. Har hørt at PS3 versjonen er noe dårligere, men jeg vet ikke hva som er forskjell. Selve gameplayet er sikkert det samme. Hvis man liker actionfylt FPS spill så er dette et sikkert kjøp IMHO. Lenke til kommentar
puffyp Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 online delen synes jeg er helt konge! Lenke til kommentar
Closed Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Tror ikke det skal være så forskjell mellom Xbox 360 og PS3. Du kan jo avgjøre FEAR 360 vs PS3 Comparison Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Som andre har sagt, om du ikke har PC som kan kjøre FEAR eller har en X360 stående så har du ingen grun til å gremmes over et FEAR kjøp til PS3. Er alt for mange sammenligninger ute å går mellom PS3 og X360 i det siste, mitt råd er å styre unna disse og bare velg. Om du bare har en PS3 så er jo valget forsåvidt enkelt. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 vel jeg har ikke god nok pc til det, og xbox kommer ikke i hus på noen måneder. å jeg vil virkelig spille fear:p så da er det vel avgjort.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Akrabra skrev: vel jeg har ikke god nok pc til det, og xbox kommer ikke i hus på noen måneder. å jeg vil virkelig spille fear:p så da er det vel avgjort.. 9387966[/snapback] Da er det vel egentlig ganske klart da, ikke sant Uansett system, du får et spill jeg tror du blir både glad og redd. For du vil legge det fra deg, ikke åpne det igjen, men lurer på hva som egentlig skjer, og må spille videre. Det er en forbandelse, en skremmende men på en rar måte god, forbandelse Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Kremt Gamer.no: FEAR 360 Gamer.no: FEAR PS3 Men siden du ikkje har noe valg er det jo greitt Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Utrolig at FEAR fikk 9 av 10 på gamer.no. Spillet er totalt middelmådig.. jaja Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 spillet er jo konge på alle mulige måter, deilige skyte scener og det meste skremmende spillet jeg har spill og innsugen historie:) men men.. er forhåndsbestillt, cheerios. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ja spillet er virkelig herlig, kjøpte det på PC og fullførte det der. Virkelig konge. Fikk lånt meg det på 360 og spillte eit stykke der også, rimelig heftig selv om man har spillt det tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå