Gansmo Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Har det lyktes noen her å få xbconnect til å fungere sammen med Cisco ruteren fra NextGenTel? Har satt opp ip forwarding (NAT) riktig, men det ser ut til at xboxen ikke ser den er koblet opp på nett. PC'n og XBOX'n er koblet sammen med ruteren via en HUB. Jeg går ut i fra at man i Timesplitters 2 vil få et valg om systemlinkspill der man velger om man skal spille 1,2,3 eller 4 player. [/img] Lenke til kommentar
zeox Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 for å spille med xbox over internett trenger du xbox-live... det kommer ikke til norge før om lenge..... Lenke til kommentar
Gansmo Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Det er ikke poenget. Vet meget godt at XBOX Live kommer til sommeren, men med xbconnect kan man spille mot andre over nettet i dag! Lenke til kommentar
Toa Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Dette er et skudd i blinde, men kanskje verdt et forsøk: vanligvis bruker man denne: set nat entry add inside_ip port outside_ip port protocolname f.eks set nat entry add 10.0.0.2 5543 0.0.0.0 5543 tcp Jeg prøvde i lange tider å konfigurere modemet til å kunne kjøre UT server. Jeg fulgte alle oppskrifter som eksisterte, men det ville ikke virke uansett! Så prøvde jeg å kutte ut alt som hadde med "outside" og protokoll å gjøre: set nat entry add 10.0.0.2 5543 Da virket alt som det skulle... Jeg vet ikke hvorfor. Ingen har klart å gi meg noen forklaring, men det virket. Kanskje det også virker her... ? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Det er ikke poenget. Vet meget godt at XBOX Live kommer til sommeren, men med xbconnect kan man spille mot andre over nettet i dag! hvor får man tak i xbconnect da? Lenke til kommentar
Toa Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 zeOx["]Det er ikke poenget. Vet meget godt at XBOX Live kommer til sommeren, men med xbconnect kan man spille mot andre over nettet i dag! hvor får man tak i xbconnect da? Regel nr 1: Putt www. foran og .com bak... dvs www.xbconnect.com Regel nr 2: Virker det ikke, så søk i :google: www.google.com (ps! regel nr 1 virker!) Lenke til kommentar
Corn Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Gamespy sin tunnel sak virker helt fint for meg sammen med ciscorouteren, null problem, uten natting.. (Jeg har riktig nok ikke prøvd å hoste et game, eller prøvd xbox connect) Lenke til kommentar
raysv Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Dette er sikkert et ganske så dumt spørsmål, men har du satt riktig gateway i confen til EvoX? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå