albions Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hår ikkje spillt Forza 2 online med bror min. Vi sitter på samme adsl linje og har begge grønt signal. Vi kan også spille med andre som er online. noen som vet hva som kan være galt ? Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hmm går ut fra at dere har to konsoller?? Høres jo litt rart ut dette da.. En ting, kan dere se hverandres online navn?? Vet ikke så mye om XBL, men det burde da funke for dere ettersom begge har grønt lys, det virker jo logisk for meg... Håper noen som har mer peil en meg kan hjelpe deg... Good luck Lenke til kommentar
albions Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Hmm går ut fra at dere har to konsoller?? Høres jo litt rart ut dette da.. En ting, kan dere se hverandres online navn?? Vet ikke så mye om XBL, men det burde da funke for dere ettersom begge har grønt lys, det virker jo logisk for meg... Håper noen som har mer peil en meg kan hjelpe deg... Good luck 9385413[/snapback] Jepp, vi har to konsoller og kan se hverandre på XBL. Vi kan også sende invitasjoner til hverandre Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Fra det lille jeg vet om XBL, burde dere kunne spille sammen også... Merkelig dette her... Eneste jeg kan komme på i farten er forskjellige utgaver av spillet, eller at en har en oppdatert versjon og den andre ikke, ellers kan jeg ikke hjelpe noe mer en det lille jeg har... Lenke til kommentar
schism Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Tar jeg ikke helt feil er det nok bredbåndsruteren som er problemet. Hadde samme problemet med battle.net. Man kunne spille med flere pc`r på samme ruter, men ikke mot hverandre. Dette kommer vel pga at ruteren slipper trafikk gjennom en "port" kun til en maskin av gangen. Løste mitt problem ved hjelp av "regedit" på en av pc`ne. Men kan nok desverre ikke hjelpe deg da du har problemet på en Xbox Ta en telefon til telenor kundeservice (evt ruter produsent) så skal du se de er beghjelpelige. Lenke til kommentar
albions Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Noen andre som har noen inspill ? Hvordan kan eg åpne flere porter ? Endret 29. august 2007 av albions Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Noen andre som har noen inspill ?Hvordan kan eg åpne flere porter ? 9385511[/snapback] Som sagt over her, ring support til internettleverandøren din. Lenke til kommentar
albions Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Noen andre som har noen inspill ?Hvordan kan eg åpne flere porter ? 9385511[/snapback] Som sagt over her, ring support til internettleverandøren din. 9386220[/snapback] Funket når eg koblet til wifi antenne til den eine xboxen i stedet for direkte kabel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå