Complexity Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Hei, fikk på mandag laptopper på skolen som vi får låne i ett år mens vi går der. Pc'ene er 4år gamle pc'er som lærerene har brukt før, så de er i ganske god stand. Men i dag, da jeg kom på skolen med den, å skulle koble til det trådløse nettverket merket jeg noe snodig.. Trådløst nettverk ikonet i høyre hjørne på datan var ikke dær, å skjønte lite.. prøvde å trykke på Wlan knappen ett par ganger, uten at det var noen reaksjon. (innebygd Wlan kort) Sjekket driveren og fikk dette synet: Har prøvd å stille pc'en tilbake til da jeg fikk den på mandag, uten noen endring. Har prøvd å kjøre linux på den, uten at linux fant noe kort i det heletatt. Har prøvd å slette driveren, instalere driveren flere 10talls ganger, og har nå prøvd den nyeste driveren til det, uten noen forbedring.. Driverprogrammet sier at driveren er instalert, og alt er ok. men samme beskjed på enhetsbehandling.. Noen som vet hva det kan være? veldig irriterende å sitte på skolen å se på at alle di andre har internett på sine >-< edit: pc'en er en HP compaq nx9000 Endret 29. august 2007 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå