Tetanus Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Har et problem på laptopen min når jeg bruker opera, den fyller bare halve skjermen. Altså, web sidene fyller bare halve skjermen. Noen som vet hvordan man fikser det? Oppløsningen er satt til 1400x1050, men alle andre programmer fyller skjemen. Takk for all hjelp! Tetanus Edit: tekst Endret 29. august 2007 av Tetanus Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Er det kun VG som har den feilen? Isåfall så er det ikke en feil, det er kun skinet til VG.no som er lagd slik. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 VG har en lei tendens til å bli fucked i Opera. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Trykk på + Edit: Glem det, det gjorde i grunn alt større. Endret 29. august 2007 av Anathema Lenke til kommentar
thrml Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 hw og vg har jo sine størrelser prøv med f. eks. http://www.catchgamer.no/ fyller den ut til kantene? Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) det hjalp men vg.no ble seende helt jævlig ut.... hardware.no og dagbladet.no ble imidlertid bedre, men skriften ble for stor. Catchgamer ser normal ut ja.... Er det ingen måtte å strekke bildet, uten å forstørre skriften? Takk for hjelpen forresten! Tetanus Endret 29. august 2007 av Tetanus Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ser at du bruker hardware.no skinet, prøv å skift til hardware.no dynamisk eller diskusjon.no skinet og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 jo, men det vil vel bare påvirke hardware.no, hva med de andre sidene. har flere laptoper, og det er kun på denne jeg har dette problemet. Tetanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå