galaxee Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 IBM kvifor selgers ikke du på europris til 199 kr???? det er det største dritt merke eg har hatt kjøpte IBM 60 giga disk til 1000 kr på expert lastet 500 mp3 sanger (noen hadde eg på den gamle disken) ble ca 1000 det gikk 7 dager så klikka den helt fikk ny da og den funka helt greit til i går men har all musikk på data cder men det verste er at eg faaen ikke får ny på garanti!!!!!!!!!!!!! dei sa: vi skal se på den for 300 kr ??????? et år garanti er det på disken og det står svart på kvitt med serienr. på disken: JUL 2002 så eg har jo rett på garanti (disken har lagt lyd hele tiden som kommer av og til bare) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Handlet harddisk på "Expert"? Ja da kan du bare ha det så godt Neida, men du skal jo seff ikke betale noe hvis det blir feil på disken, så sant det ikke er din feil da. Det er bare å gå på Expert og legg disken på, eh, disken og fortelle om problemet ditt. Hvis det ikke går, be om å få snakke med sjefen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 IBM har 3 års garanti på sine disker, så ikke gi deg. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 IBM kvifor selgers ikke du på europris til 199 kr????det er det største dritt merke eg har hatt kjøpte IBM 60 giga disk til 1000 kr på expert lastet 500 mp3 sanger (noen hadde eg på den gamle disken) ble ca 1000 det gikk 7 dager så klikka den helt fikk ny da og den funka helt greit til i går men har all musikk på data cder men det verste er at eg faaen ikke får ny på garanti!!!!!!!!!!!!! dei sa: vi skal se på den for 300 kr ??????? et år garanti er det på disken og det står svart på kvitt med serienr. på disken: JUL 2002 så eg har jo rett på garanti (disken har lagt lyd hele tiden som kommer av og til bare) Og ikke glem: 2 år med reklamasjons rett hvis det er feil eller mangler på varen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå