genesis Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Hei,Jeg begynner å bli rimelig keen på ny dataskjerm.Det jeg lurer på i denne posten er når vi kan forvente oss at det kommer ett bra alternativ til LCD.... OLED f.eks.har hatt håp en stund:http://www.hardware.no/nyheter/skjerm/oled-skjermer_paa_vei_inn_i_stua/16108Hvilke andre alternativ er i utvikling? myntet på 22"+ dataskjermer.Har googlet litt, men det er ganske vagt og gammelt det jeg finner.OLED for sin del har jo potensialet til å være mye billigere i produksjon. Ville vært litt kjipt å gå å se det bli lansert 3 mnd etter "storinkjøpet" =Pedit_ops, der var linken fikset Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hehehe.. For det første virker ikke linken. For det andre tror jeg LCD holder en stund til Men når den såkalte OLED blir mer utbredt går jeg nok for det.. Lenke til kommentar
sentence Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg håper det skjer snart! Jeg er LCD-hater og sitter med CRT ennå. Har prøvd LCD-skjermer opp mot 8000,-, men ingen har ennå gitt meg samme fargekvalitet og innsynsvinkler enn min snart 10 år gamle CRT til 3500,-. Jeg venter også, fordi jeg ønsker ikke å kaste penger ut av vinduet for å se på flate pyntegjenstander, som passer best til sistnevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå