bluescreen Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Etter flere ukers lesing av forskjellige reviews på nettet, tror jeg jeg kommer til å gå til annskaffelse av et Canon G3. Det var dpreview.com sin test av Olympus C-5050z som gjorde utslaget. Ettersom jeg kan se, har de fleste nettbutikkene såkalt "EU-versjon" av Canon G3. Men psdata.no skulle visst få inn "nordisk versjon" i begynnelsen av februar, men denne ser ut til å være 500kr dyrere... Hvis jeg velger å kjøpe en EU-versjon, kan jeg da flashe den interne software'en på Canon G3 fra eu-versjon til nordisk versjon sjøl? Eller fungerer ikke dette på samme måte som med andre hardwarekomponenter for PC? Er det enkelt å få tak i denne software'en? PS: jeg har fått med meg at akam kommer til å legge ut en test av Olympus C-5050z snart, så jeg skal vente med å kjøpe til jeg har lest den også. Men etter DET, har jeg nok lest alt som er av tester av dette kameraet Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Dette med EU-, Tysk- og Nordisk versjon går på hvilket språk håndboka er på, og har ingen ting med kamera å gjøre. Sjekk prisene i 'Prisguiden' her på siden. Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Dette med EU-, Tysk- og Nordisk versjon går på hvilket språk håndboka er på, og har ingen ting med kamera å gjøre. Er du sikker? Skal de ha 500kr ekstra bare pga en norsk håndbok? :o Men uansett, går det ann å oppdatere software'en selv? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Er du sikker? Skal de ha 500kr ekstra bare pga en norsk håndbok? :oMen uansett, går det ann å oppdatere software'en selv? De 500kr går nok ikke til papirutgifter. Men det er nok andre mellomledd som gjør den dyrere. Flashing vil kanskje gå ut over garantien (dvs du mister den) om du gjør det selv? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Når den tid kommer at det foreligger firmwareoppdateringer, må man bare følge importørens anvisninger. MEN. Jeg leste i et annet forum om en som oppdaterte sin Canon D60 etter oppskrifta til importøren. Dette medførte crash, og en regning på kr 5000,-. Derfor tror jeg at det kan være lurest å sende inn kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå