Gå til innhold

Skal kjøpe en bærbar Data


StevieG8

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan bærbar data jeg burde kjøpe?

Skal bruke den mest til og spille på. Men om et år så må jeg nok bruke den til litt skole også.

 

Speller ikke World Of Warcraft. Og kommer ikke til og gjøre det. Men jeg spiller Counter strike og Football manager.

 

Tenkte på og kjøpe en i under 10. tusen kroner.

 

Vil gjerne vite hva som er bra med dataen, hvis du har den typen.

 

på forhånd Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne pcen har koster bare 6995 kr og jeg kan garantere deg at den driver FM og CS utmerket. Jeg vet dette fordi minst 4-5 i min klasse har en slik pc. Dessuten har den jo fått god kritikk fra DinSide. Denne pcen har bra CPU, bra me lagringsplass, og bra skjermkort.

 

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....29034&cid=5415#

 

Denne pc er i litt bedre og dyrere. Den har blant annet større harddisk, større skjerm , og bedre skjermkort (tror jeg).

 

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....5546&shopby=1;2

 

Men begge pcene klarer i hvertfall å takle både skoleprogrammer (Office osv), FM og CS uten noen problem.

Endret av mesha
Lenke til kommentar

Spillene du nevner er ikke veldig ressurskrevende, og passer egnetlig greit til de fleste maskiner der ute. Holder du deg til spillene du nevner, eller vil du spille andre i framtida (om du får muligheten)? Hvilken skjermstørrelse foretrekker du? Andre ting, som vekt, alle typer hardwaremessige ting du foretrekker/ trenger?

Lenke til kommentar

hehe Zonko. Kommer nok ikke til og spille noen andre spill i fremtiden nei.. Livet mitt består av Fotball, Fotball og Fotball. Så Footbal manager kommer jeg nok til og spelle i lang tid framover.

 

Det er egentlig det samme med vekt, skjermstørrelse og slikt. Men jeg vil jo at den skal være litt "kul".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...