Gå til innhold

defekt x1950 pro agp?

alph0r

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte for ikke så lenge siden et sapphire x1950 pro agp kort.

Jeg avinstallerte driverne til skjermkortet som sto i maskinen (et geforce 6600gt kort) og kjørte drivercleaneren til guru3d.

Når jeg prøver å sette det nye kortet i maskinen er det røde streker over hele skjermen (altså fra med en gang jeg skrur på maskinen...loader bios og alt det der)

Jeg tenkte kanskje at kortet krever mye strøm, koblet derfor fra alle harddisker som var koblet til psu'en, men jeg får samme bildet med kun skjermkortet koblet til min 500w strømforsyning.

Når jeg bytter tilbake til det gamle geforce kortet er bildet helt normalt.

Har jeg fått et defekt kort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har i hvertfall nok strøm, har selv 350W og bruker samme kort i pci-e. Du har vel kobla til 6-pin kontakten inn i skjermkortet?

9385326[/snapback]

jada.. på agp kortet er det to 4pins molex strømtilkoblinger... Har koblet til begge to

Lenke til kommentar
Du har i hvertfall nok strøm, har selv 350W og bruker samme kort i pci-e. Du har vel kobla til 6-pin kontakten inn i skjermkortet?

9385326[/snapback]

jada.. på agp kortet er det to 4pins molex strømtilkoblinger... Har koblet til begge to

9385644[/snapback]

ok, da er det litt annerledes fra mitt kort. Har du prøvd å bytte kontaktene bak på kortet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...