Itw Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Heisann Sliter litt med mediapc'n min.. Den henger seg medengang jeg prøver og starte 3Dmark.. Har testet både 05 og 06 versjonen.. Maskina: HK - Asus P5V-VM SE DH CPU - c2d E6300 Ram - 2gb ddr2 667mhz HDD - Samsung 500gb s-ata GPU - HD2400GT Har kjørt samme nedlasting av 3D-Mark på den bærbare og der funka de som snus.. Og det som er enda merkeligere er at vi skulle teste 06 versjonen på kompisen min sin maskin som har samme hovedkort og harddisk som meg og der skjedde akkurat det samme. Maskina henger seg så fort man prøver og starte opp 3D-Mark, og kjører da 100% cpu... Noen forslag til hvordan dette kan løsees og evnt problem? Holder en knapp på hovedkortet ettersom at det er det eneste vi har det samme av på de 2 forskjellige maskina som dette skjer på... Begge maskina som henger seg kjører Win Mediacenter... Endret 29. august 2007 av Itw Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Funnet ut av problemet? Eg har et lignende problem. Etter formatering av maskinen får eg ikke startet 3dmark06....kommer til oppstartbildet og ikke lenger. Etter 10-15 min kommer en melding om at programmet svarer ikke. Har prøvd alt eg kan komme på....men får det ikke til. Funket fint første gang eg la inn windows..vista32bit. Ellers har eg Q6600, HD2900xt og et asus p5b-plus vista ed Lenke til kommentar
GrusommeGabriel Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 gå til "Windows\system32\Futuremark\MSC\" og rename Direcpll.dll til alt mulig annent av snasene navn du kommer på... F.eks "Planke" eller "Bæsj" Funka for meg^^ Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 gå til "Windows\system32\Futuremark\MSC\" og rename Direcpll.dll til alt mulig annent av snasene navn du kommer på... F.eks "Planke" eller "Bæsj" Funka for meg^^ 9447520[/snapback] Hehe...av en eller annen merkelig grunn funket det faktisk Byttet navnet til "kåre". Noen anelse hvorfor en må gjøre det? Uansett takker for hjelpen Lenke til kommentar
GrusommeGabriel Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Har ikke den fjærneste anelse om hvorfor^^ Fant det på et forum et sted etter et par timers søking på google Lenke til kommentar
Itw Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 He he... Ok må teste det:) Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Dette burde faktisk hardware selv ta opp. Tydeligvis en feil i 3dmark når 2 stkt får samme feilen Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 New Direcpll.dll for 3DMark05, 3DMark06 and PCMark05 ---------------------------------------------------- On some hardware 3DMark05, 3DMark06 and PCMark05 may hang at the splash screen. The new version of Direcpll.dll is a quick fix to enable users to run all Futuremark benchmarks using all the latest hardware. Usage ----- Windows XP: 1. Locate the following folder: %WINDIR%\system32\Futuremark\MSC\ 2. Rename the old Direcpll.dll to e.g. "_Direcpll.dll" 3. Copy the new Direcpll.dll to the same folder Windows Vista 32bit: 1. Locate the following folder: %WINDIR%\system32\Futuremark\MSC\ 2. Rename the old Direcpll.dll to e.g. "_Direcpll.dll", and press "Continue" whenever prompted 3. Copy the new Direcpll.dll to the same folder, and press "Continue" whenever prompted Verify ------ You should verify that the new Direcpll.dll is version 4.10.1.92. You can check it by right-clicking on the DLL and select Properties, then Details. Future Updates -------------- Please note that this fix is temporary. Futuremark is working on an official update which will soon be available at http://www.futuremark.com. updated_direcpll_dll.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå