Lena2 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Jeg har en Samsung Sgh-X830 og vurderer å kjøpe en Nokia N73. Burde jeg spare pengene eller kjøpe Nokia (På Finn.no for 1700kr) ? Ps: Er for ung til å jobbe så tjener ikke så lett. Håper på svar ! :!: - Lena Endret 29. august 2007 av Lena2 Lenke til kommentar
wikket Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Finn ut hva du er ute etter og velg deretter: 1) En fancy mobil du kan vise frem til venner etc (vanlig blant små mennesker) 2) En mobil kun til å ringe og sende meldinger (billig og funksjonelt) 3) En mobil med masse tilleggsting, dvs mp3 spiller, radio og kamera inkludert. 1) og 3) faller ofte sammen, men ikke nødvendigvis. Personlig foretrekker jeg type 2) og ser etter mobiler som er billige, har godt batteri og er robuste. Lykke til! Lenke til kommentar
Lena2 Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Finn ut hva du er ute etter og velg deretter: 1) En fancy mobil du kan vise frem til venner etc (vanlig blant små mennesker) 2) En mobil kun til å ringe og sende meldinger (billig og funksjonelt) 3) En mobil med masse tilleggsting, dvs mp3 spiller, radio og kamera inkludert. 1) og 3) faller ofte sammen, men ikke nødvendigvis. Personlig foretrekker jeg type 2) og ser etter mobiler som er billige, har godt batteri og er robuste. Lykke til! 9384350[/snapback] Så hva prøver du å si ? Forstod ikke helt Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hvis du kan spare pengene og ikke faktisk trenger N73 så spør han deg å første finne ut hva du virkelig ser etter i eller trenger i en mobil. Hvis det du trenger dekkes av N73 og du ikke må spare penger...så kjøp. Hvis ikke...spare pengene. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå