Gå til innhold

Ubuntu Ultimate Edition

Anbefalte innlegg

Da skjønner jeg enda mindre hvorfor du skal ha Ubuntu Ultimate Gamers Edition. Hvis du likevel har windows og er villig til å bruke det så gjør det da. Spill på windows og gjør alt annet i ubuntu. ("vanlig"). wine er ofte kilde til mye frustrasjon, mens kontorapplikasjoner og andre dagligdagse programmer sjelden er det i ubuntu.

Ingen som prøver seg mot Solberg i muttern stasjonsvogn, eller bruker formula1 biler til butikken. Alt er best til noe, til sine spesialitet.

Gamers edition har vel ikke noe med windows spill å gjøre, bare en haug med forhåndinstallerte Linux spill, noe jeg syntes var interessant:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel fordi han er en "gamer" antar jeg.

Sammenlignet du nettop Linux med en slapp stasjonsvogn? :p

Hehe, nei! Mente omvendt. linux = f1 og win = stasjonsvogn. Kan sikkert tolkes alle veien, dårlig sammenligning. ;)

Vel, atm så kan jeg sammenligne linux med en slapp stasjonsvogn, som må startes flere ganger før den virker:/

Lenke til kommentar
Vel, atm så kan jeg sammenligne linux med en slapp stasjonsvogn, som må startes flere ganger før den virker:/

Hva med å bruke Vista da?

Elleeeeeeeeeeeeeeeer... Installer Ubuntu 8.10 fra scratch, og DRIT i ultimate edition. Den ser ut til å skape masse unødvendig trøbbel... Du kan installere spillene som Ultimate har, i 8.10...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...