MSL Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Da skjønner jeg enda mindre hvorfor du skal ha Ubuntu Ultimate Gamers Edition. Hvis du likevel har windows og er villig til å bruke det så gjør det da. Spill på windows og gjør alt annet i ubuntu. ("vanlig"). wine er ofte kilde til mye frustrasjon, mens kontorapplikasjoner og andre dagligdagse programmer sjelden er det i ubuntu. Ingen som prøver seg mot Solberg i muttern stasjonsvogn, eller bruker formula1 biler til butikken. Alt er best til noe, til sine spesialitet. Gamers edition har vel ikke noe med windows spill å gjøre, bare en haug med forhåndinstallerte Linux spill, noe jeg syntes var interessant:) Lenke til kommentar
Smif Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er vel fordi han er en "gamer" antar jeg. Sammenlignet du nettop Linux med en slapp stasjonsvogn? Hehe, nei! Mente omvendt. linux = f1 og win = stasjonsvogn. Kan sikkert tolkes alle veien, dårlig sammenligning. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er vel fordi han er en "gamer" antar jeg. Sammenlignet du nettop Linux med en slapp stasjonsvogn? Hehe, nei! Mente omvendt. linux = f1 og win = stasjonsvogn. Kan sikkert tolkes alle veien, dårlig sammenligning. Vel, atm så kan jeg sammenligne linux med en slapp stasjonsvogn, som må startes flere ganger før den virker:/ Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vel, atm så kan jeg sammenligne linux med en slapp stasjonsvogn, som må startes flere ganger før den virker:/ Hva med å bruke Vista da? Elleeeeeeeeeeeeeeeer... Installer Ubuntu 8.10 fra scratch, og DRIT i ultimate edition. Den ser ut til å skape masse unødvendig trøbbel... Du kan installere spillene som Ultimate har, i 8.10... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå