Enceladus Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Finnes det programvare på nettet som lar meg skrive ut sider uten noe annet dilldall enn den informasjonen jeg ønsker? Problemet mitt er at jeg skal kjøre noen utskrifter på en maskin som bare har internett og en printer. Windows har jeg ikke tilgang til. Jeg har prøvd å printe fra gmail. men da får jeg med gmail logoen og diverse annet tull jeg ikke ønsker. Noen som har et forslag? Endret 29. august 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Merk teksten du skal printe ut -> ctrl + p -> valgt tekst Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Merk teksten du skal printe ut -> ctrl + p -> valgt tekst 9385153[/snapback] Takker så mye! Jeg tester det ut i morgen. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Det funket ikke med ctrl + p jeg får fortsatt med alt annet annet som er synlig på skjermen. Jeg skal bare ha et helt hvitt ark med valgt tekst. Det jeg trenger er en textediotor på nettet som jeg kan printe fra. Finnes dette? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Du kan vel lage en liten php snutt <?php if( !isset( $_POST['submit'] ) ) { echo '<form action="" method="post"> <textarea name="tekst" rows="20" cols="6"></textarea> </form>'; } echo $_POST['tekst']; ?> tror jeg Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Du kan vel lage en liten php snutt <?php if( !isset( $_POST['submit'] ) ) { echo '<form action="" method="post"> <textarea name="tekst" rows="20" cols="6"></textarea> </form>'; } echo $_POST['tekst']; ?> tror jeg 9390679[/snapback] Hahaha jeg har ingen anelse om hva du snakker om! Fant uansett nøyaktig det jeg var ute etter: http://www.fckeditor.net/demo/ Så da var det i orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå