Gå til innhold

GT5 Prologue: Skademodell på BD, ikke på PSN.

frostbitten

Anbefalte innlegg

"Sony has confirmed that European PlayStation 3 owners can get behind the wheel of Gran Turismo 5 Prologue toward the end of the year. This taste of Sony's first true next-gen GT is scheduled for release on both Blu-Ray and PlayStation Network.

While Prologue is heading to PSN, it won't be free like the previously released Gran Turismo demo and doesn't include damage modelling - unlike the Blu-ray version. However, both versions do include more than 40 cars, as well as offering the chance to go head-to-head with fellow speed freaks in 16-player online races"

Om dette er sant kan grunnen være at skademodellen er for plass-krevende til å laste ned fra PSN? Herlige nyheter(!), bortsett fra at jeg må vente noen dager ekstra før jeg får spillet på blu-ray-disk.

Linky.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres meget merkelig ut, og helt uforståelig. Utviklerene har jo allerede sagt at det ikke blir skademodellering i det hele tatt på Prologue, og kanskje ikk en gang når GT5 kommer. Men at dette kan komme til å bli lagt til ved en oppdatering.

Tror IGN har tolket dette helt feil jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...