frostbitten Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 "Sony has confirmed that European PlayStation 3 owners can get behind the wheel of Gran Turismo 5 Prologue toward the end of the year. This taste of Sony's first true next-gen GT is scheduled for release on both Blu-Ray and PlayStation Network. While Prologue is heading to PSN, it won't be free like the previously released Gran Turismo demo and doesn't include damage modelling - unlike the Blu-ray version. However, both versions do include more than 40 cars, as well as offering the chance to go head-to-head with fellow speed freaks in 16-player online races" Om dette er sant kan grunnen være at skademodellen er for plass-krevende til å laste ned fra PSN? Herlige nyheter(!), bortsett fra at jeg må vente noen dager ekstra før jeg får spillet på blu-ray-disk. Linky. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Er N4G pålitelige? Edit: Var ign. Var velger jeg å tro på det Endret 29. august 2007 av Haansi Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Høres meget merkelig ut, og helt uforståelig. Utviklerene har jo allerede sagt at det ikke blir skademodellering i det hele tatt på Prologue, og kanskje ikk en gang når GT5 kommer. Men at dette kan komme til å bli lagt til ved en oppdatering. Tror IGN har tolket dette helt feil jeg. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Merk dere at de garage bildene er REALTIME!! Endret 29. august 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Vi får sikkert en offentlig uttalelse fra Poly i løpet av uka. Jeg finner det også urimelig at skade-modell plutselig skal integreres etter at Poly sa det motsatte for ikke lenge siden. Montro hvordan det blir hvis folk med forskjellig version skal spille mot hverandre? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 UrgeLoL: Herlige bilder du kom med der ja. Håper GT 5 virkelig blir verd å vente på, for GT4 var i alle fall verd ventinga og litt til. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Da tar jeg PSN-versjonen, så er jeg invinciiiiiiiibleeee! Hadde vært fint med en eller annen form for skade online iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå