epimeth Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg har to benq lcd skjermer og jeg bruker en ATI Radeon 9600 skjermkort. Jeg har koblet den ene til vga-utgangen og den andre til dvi-utgangen ved hjelp av en vga-dvi overgang. Problemet er at jeg bare får den ene skjermen til å fungere. Når jeg går inn på settings i display properties ser jeg at begge skjermene er der. Når jeg går inn på min secondary monitor og trykker på "Extend my windows desktop into this monitor" begynner powerknappen på skjermen å lyse grønt, men skjermen er fortsatt helt svart. Jeg har installert den nyeste driveren. Er det noen som har en idé om hva som kan være feil? Lenke til kommentar
epimeth Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Kan det være mulig at det er noe feil med min DVI - VGA overgang? Er det mulig å splitte signalet fra vga porten og få den andre skjermen på extended mode? Lenke til kommentar
razer Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Om oppløsningen er satt høyere enn det skjermen takler vil du ikke få opp bilde på skjermen, testet å skru ned oppløsningen til f.eks 800x600? Lenke til kommentar
epimeth Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Ja, har testet å satt den til 800X600 men det samme skjer at skjermen lyser grønt, men ingen bilde. Refresh raten er også satt til 60 hz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå