enden Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Jeg er helt grønn på Mac - mørkegrønn på eldre Mac. Nå har jeg et case hvor en stakkar med en gammel kasse med Mac OS 8.5 trenger tilgang til et share i et windows 2003-domene. Jeg regner med at det enten er umulig, eller en veldig enkel sak Endret 29. august 2007 av enden Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 OS 8.5 eller 5.8? 5.8... Tørr tippe på umulig. Kansje mulig med 8.5, dog det er veldig gammelt det og.. Quote wikipedia: Mac OS 8.5 included a number of performance improvements. Copying files over a network was faster than previous versions and Apple advertised it as being "faster than Windows NT". AppleScript was also re-written to use only PowerPC code, which significantly improved AppleScript execution speed. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Jeg mente seff 8.5 hele veien Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Apple Support har alltid gode svar. Endret 17. september 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
toretors Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det greiste er nok å få opp en ftp-server eller lingnende løsning på hans maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå