Audiodoffen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hei Trenger et greit og enkelt skriveprogramm til pc`en. Likte ikke Word, som fulgte med pc`en, og må også nevne at det må være et gratisprogramm, da jeg ikke trenger avenserte funksjoner, men det rett å slett bare skal brukes til å skrive ned notater/jobb relaterte ting osv og skrive ut Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Start -> Programmer -> Tilbehør -> Wordpad Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 En versjon av office som ikke bruker så mye ressurser, og er litt mer basic. OpenOffice Eventuelt, wordpad, eller om du vil gå helt basic, notepad. Lenke til kommentar
Audiodoffen Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Det var nettop dette jeg mente jeg IKKE ville ha Lenke til kommentar
persistent Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Om du vil ha noe litt mere avansert enn notisblokk og wordpad kan du jo se på AbiWord http://www.abisource.com som er en gratis tekstbehandler. Den får du norsk ordliste til også... Lenke til kommentar
Audiodoffen Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 En versjon av office som ikke bruker så mye ressurser, og er litt mer basic. OpenOffice Eventuelt, wordpad, eller om du vil gå helt basic, notepad. 9383674[/snapback] Takk, tror jeg vil klare me fint med OpenOffice Lenke til kommentar
Audiodoffen Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Trenger et lite tips ang OpenOffice Hvordan får jeg hovedtittel til å bli midstilt, mens resten av teksten er venstre plassert? Prøvde å markere kun hovedtittel å midtplassere den, men resten av teksten ble også midstilt Lenke til kommentar
Audiodoffen Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Ingen som vet dette? Er viktig at jeg får det til innen kort tid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå