Gå til innhold

Bildekritikk - I Quit

Anbefalte innlegg

Kom over dette motivet på en fototur i byen. Jeg har valgt å kalle motivet "I Quit", da det var det første som slo meg med motivet :)

Hva synes dere?

Kamera: Nikon D80

Objektiv: Nikkor 18-70mm

Lukkertid: 1/50s

Blender: f4.5

Brennvidde: 70mm

ISO: 200

Exp comp: -0,7

Francis

post-56362-1188386627_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår godt at du ville slutte med rød Prince. Den er jo pyton. Håper du røyker et skikkelig sigarettmerke nå ;)

Fra spøk til revolver; jeg synes desverre at det blir litt billig. Jeg tok hauger av slike "symbolske" bilder de månedene jeg fotograferte. Det viser at du tenker på budskap når du tar bilder, og det er det altfor få som gjør. Det er med andre ord flott å se at noen tenker på innhold, og ikke bare på teknisk uttrykk. Desverre så blir idèen for billig her, og det samme gjelder gjennomføringen. Jeg gleder meg likevel til din fortsettelse her, fordi med dette bildet viser du i alle fall at du kan finne på å legge en dypere mening i bildene dine.

Lenke til kommentar

Stakkars, røyker du ikke Francis. Med et slik navn burde du røyke Galloise, da blir du stilig skjønner du.

Med kritikken så mente jeg at det ikke er noe særlig til motiv, og plasseringen blir for konsentrert mot et kjedelige motivet. Det er vanskelig å si hvordan du skulle løst denne oppgaven i det hele tatt, fordi jeg vet ikke helt hvordan man kan implementere det objektet i en mer vellykket kontekst. Jeg forstå veldig godt hensikten din, men det er bare det at hele konseptet blir litt ungdomskoleretorikk. Jeg tror desverre ikke at du kan gjøre noe særlig spennende ut av det motivet slik jeg ser det, men andre kan ha en annen oppfattelse av det. Uansett skal du ha applaus for å forsøke å lage et bilde med mening i, noe vi ser altfor sjelden her på bruket. Hvis du virkelig brenner for denne meningen, så finner du nok andre måter å få sagt din menig på. Hvis ikke bør du vurdere begynne med Galloise eller Gitanes, he he he.

Nå kommer sikkert en moderator snart og gir med advarsel for å anbefale helsefarlige produkter til ungdommen :innocent:

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...