BearThor Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Vet ikke om dette er helt nytt, var ihvertfall sinnsykt stilig å se hvordan han bevegde seg fra ene tårnet til det andre. Får også innblikk i hvordan kontrollene fungerer. http://www.gametrailers.com/player/24228.html Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Xbox 360 version video postet på Sony Forum, men burde ligge på felles bra gjort :!: Endret 29. august 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Hvordan flytter jeg? :S Uansett, ikke så viktig Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Blir utrolig kult. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Har ikke så mye interesse av AC lenger. Synes slåssinga skuffer, blir neppe kjøpt om ikke spillet får bra anmeldelser. Edit: I siste nr av Gamereactor så skriver de litt om spillet, de er skuffet de også. Endret 29. august 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Fikk sett ganske mye av spillet i kveld, var ikke helt som jeg hadde forventet meg, men virker kult å klatre på hus og slikt da. Tok noen bilder: Bladde igjennom Gamereactor men fant ikke noe om spillet der. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 men virker kult å klatre på hus og slikt da.Har for lenge siden gått over til det stadiet hvor jeg frykter at dette er alt spillet har å by på, og let's face it, man går lei av å "klatre på hus og slikt" på sikt. Heldigvis er forventningene mine til dette spillet lavere enn Erik Solér for øyeblikket(hadde aldri trodd det for bare et par måneder siden må jeg innrømme), så jeg kan nesten bare bli positivt overrasket over sluttproduktet. Frykter desverre at det bare blir "en i mengden", fremfor en tittel som står frem som en av de mest minneverdige i 2007. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå