Gå til innhold

Sapphire Radeon9700 - Vifte støy !

inoan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville det være riktig at bilbutikken skal måtte betale for at du feks. ikke klarte å sette på dekk og felger riktig og dette løsnet mens du kjørte i 80km/t, og bilen fyker av gårde uten hjul?  :D

Dette går nok på forsikringen da men...

Selvfølgelig ikke. Men tenk om jeg FAKTISK klarte å sette på nye hjul!!! Da måtte vel garantien fremdeles gjelde el. hva?

Lenke til kommentar

Ja, det er jo mulig... isåfall er det nok best at man beholder samme felgene i 5år slik at man unngår en eventuell kjedelig garantisak... :roll:

Å, nei!! Der fikk jeg en genial ide!! Det er jo bare å bytte tilbake til de gamle felgene først!! De kan jo ikke si noe på det, da jeg alikevel må bytte hjul til vinteren :woot:

... uff tror jeg legger meg litt nedpå nå...

Lenke til kommentar

Synes vifta som er på kortet er bra jeg... har kjørt kortet stabilt med minne på 310 og core på 340. Siden 9700 pro kjører på 310 325 ( om jeg ikke husker heilt feil ) så må jeg si meg meget fornøyd med dette. Bråke ikke så gale, men jeg har så mange pcer og vifter her i rommet at jeg ikke kan høre den spesiellt ut mot bakgrunsstøyen :)

Lenke til kommentar

Ja, den står på Gf2 kortet enda.

Beklager, men jeg skal ikke selge den... har ikke annen kjøler til Gf2 kortet (som skal inn i en annen maskin) og før el siden så driter jeg i garantien. Har brukt mye penger og arbeid på å få maskina så stille som mulig. Garanti tullballet til komplett og en stk. teit mongo vifte skal ikke få ødelegge det for meg :grumpy:

Lenke til kommentar
Synes vifta som er på kortet er bra jeg... har kjørt kortet stabilt med minne på 310 og core på 340. Siden 9700 pro kjører på 310 325 ( om jeg ikke husker heilt feil ) så må jeg si meg meget fornøyd med dette. Bråke ikke så gale, men jeg har så mange pcer og vifter her i rommet at jeg ikke kan høre den spesiellt ut mot bakgrunsstøyen :)

Neida, den er ikke så ille... men den høres. Blir den værre er det på rævva ut ;)

Lenke til kommentar

Sånn er det når du kommer litt for seint in i duskusjonen. Vifta er toppers den! Kjøler som et helsike. Ribba mi er kald, faktisk.

Men den sviver også. Dette blir det bråk av.

Har sagt at jeg har en SilentTwin + 5v PSU vifte som lager lyd. Ellers ingenting. Når dette helikopteret av en vifte starter opp så blir det bråk!

Skal ikke ha Zalman for å klokke. Tvert imot. Skal kjøre standard hastighet hele tiden.

Skjønner? :x

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...