MaxCPU Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Ville det være riktig at bilbutikken skal måtte betale for at du feks. ikke klarte å sette på dekk og felger riktig og dette løsnet mens du kjørte i 80km/t, og bilen fyker av gårde uten hjul? Dette går nok på forsikringen da men... Lenke til kommentar
inoan Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Nei, men si at jeg klarte å sette på dekkene og felgene og det ble aldri noe mer med det hele. Når bilen en gang blir for gammel til å holde følge med de andre raskere bilene selger jeg den bare. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Ville det være riktig at bilbutikken skal måtte betale for at du feks. ikke klarte å sette på dekk og felger riktig og dette løsnet mens du kjørte i 80km/t, og bilen fyker av gårde uten hjul? Dette går nok på forsikringen da men... Selvfølgelig ikke. Men tenk om jeg FAKTISK klarte å sette på nye hjul!!! Da måtte vel garantien fremdeles gjelde el. hva? Lenke til kommentar
inoan Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 You da mann, Buzz Lenke til kommentar
inoan Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 På en annen side ville det være synd om f.eks radiatoren gikk til helsike. Det ville bli lagt merke til om du hadde byttet felgene. Ergo ville kanskje ikke garantien gjelde. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Ja, det er jo mulig... isåfall er det nok best at man beholder samme felgene i 5år slik at man unngår en eventuell kjedelig garantisak... Å, nei!! Der fikk jeg en genial ide!! Det er jo bare å bytte tilbake til de gamle felgene først!! De kan jo ikke si noe på det, da jeg alikevel må bytte hjul til vinteren ... uff tror jeg legger meg litt nedpå nå... Lenke til kommentar
inoan Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Fikk inntrykk av at du hadde en Zalman. Hvisdette stemmer, vil du evt selge den? Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Synes vifta som er på kortet er bra jeg... har kjørt kortet stabilt med minne på 310 og core på 340. Siden 9700 pro kjører på 310 325 ( om jeg ikke husker heilt feil ) så må jeg si meg meget fornøyd med dette. Bråke ikke så gale, men jeg har så mange pcer og vifter her i rommet at jeg ikke kan høre den spesiellt ut mot bakgrunsstøyen Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Ja, den står på Gf2 kortet enda. Beklager, men jeg skal ikke selge den... har ikke annen kjøler til Gf2 kortet (som skal inn i en annen maskin) og før el siden så driter jeg i garantien. Har brukt mye penger og arbeid på å få maskina så stille som mulig. Garanti tullballet til komplett og en stk. teit mongo vifte skal ikke få ødelegge det for meg Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Synes vifta som er på kortet er bra jeg... har kjørt kortet stabilt med minne på 310 og core på 340. Siden 9700 pro kjører på 310 325 ( om jeg ikke husker heilt feil ) så må jeg si meg meget fornøyd med dette. Bråke ikke så gale, men jeg har så mange pcer og vifter her i rommet at jeg ikke kan høre den spesiellt ut mot bakgrunsstøyen Neida, den er ikke så ille... men den høres. Blir den værre er det på rævva ut Lenke til kommentar
inoan Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Sånn er det når du kommer litt for seint in i duskusjonen. Vifta er toppers den! Kjøler som et helsike. Ribba mi er kald, faktisk. Men den sviver også. Dette blir det bråk av. Har sagt at jeg har en SilentTwin + 5v PSU vifte som lager lyd. Ellers ingenting. Når dette helikopteret av en vifte starter opp så blir det bråk! Skal ikke ha Zalman for å klokke. Tvert imot. Skal kjøre standard hastighet hele tiden. Skjønner? :x Lenke til kommentar
inoan Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Inlegg nr. 100. Fest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå