Kuldesjokk Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Bare for å nevne EN ting: Ketchup på nudler er en uting! Så noen hadde foreslått det. Og 5dl vann er for mye. Man skal jo få i seg "suppen" også. Å helle ut denne er bare tull! med 5dl vann så blir det jo ingen smak i denne i det hele tatt... 9389779[/snapback] Var det det stod bakpå pakken jeg tok infoen fra Lenke til kommentar
Espein Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Nudler og ketchup.... MMMMMMMMM $ Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Bare for å nevne EN ting: Ketchup på nudler er en uting! Så noen hadde foreslått det. Og 5dl vann er for mye. Man skal jo få i seg "suppen" også. Å helle ut denne er bare tull! med 5dl vann så blir det jo ingen smak i denne i det hele tatt... 9389779[/snapback] Word! Nudler med ketchup er ugg ugg pølse med lugg. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Nudler og ketchup.... MMMMMMMMM $ 9390741[/snapback] Jeg håper det var ironi, hvis ikke så er du en syk person. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Er etbart med ketchup når du har kokt det i kun vann, og ikke med krydder. Men kan ikke sammenlignes med når du koker det med krydder, å spiser det sammen med krafta Lenke til kommentar
Espein Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg spiser med ketchup når det er jalla/billig nudler.. Men med Mr.Lee kan man ikke gjøre det! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hvor i oslo kan man få kjøpt annent enn gult og brunt pakke med YumYum? (Merke) Lenke til kommentar
samebob Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 w00t w00t, viste ikke at det fantes noe annet en gule og brune yumyum'er Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg spiser med ketchup når det er jalla/billig nudler.. Men med Mr.Lee kan man ikke gjøre det! 9598884[/snapback] Men så smaker MrLee nuddler møkk også da, sånn i forhold til andre merker... Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 w00t w00t, viste ikke at det fantes noe annet en gule og brune yumyum'er 9602993[/snapback] Finnes da rød og grønn og masse mer også. Hadde det i en butikk her nede for veldig lenge siden. Men så kom det ny butikk... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Brun = kjøttsmak Gul = Kyllingsmak Grønn = ?? Rød = ?? Fill out the questionsmarks Endret 30. september 2007 av samebob Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ekte mannfolk måler ikke opp vannmengden når de skal koke nudler. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hørt om google? http://www.yumyumfoods.com/Product_Instant.htm Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 3. Bedre å koke nudlene så tømme ut alt vannet og heller bruke ketchup Jeg har prøvd rømme. Ikke så ille. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ekte mannfolk måler ikke opp vannmengden når de skal koke nudler. 9604736[/snapback] QFT! Tenkte vell ikke så langt som på å google nudler Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg spiser med ketchup når det er jalla/billig nudler.. Men med Mr.Lee kan man ikke gjøre det! 9598884[/snapback] Men så smaker MrLee nuddler møkk også da, sånn i forhold til andre merker... 9603008[/snapback] MrLee nudler pleide å være godt, helt til de jævla bestemte seg for å endre oppskriften på både nudlene og krydderet, slik at det nå smaker bare dritten... Driver nå å jakter på ny nudeltype til å ta over for MrLee. Har spist en del yumyum før, men syns den ikke den når helt opp på en måte. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Brun = kjøttsmakGul = Kyllingsmak Grønn = Shrimp Rød = Pig elns. 9604719[/snapback] Har alle varianter i den lokale kinasjappa! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg spiser med ketchup når det er jalla/billig nudler.. Men med Mr.Lee kan man ikke gjøre det! 9598884[/snapback] Men så smaker MrLee nuddler møkk også da, sånn i forhold til andre merker... 9603008[/snapback] MrLee nudler pleide å være godt, helt til de jævla bestemte seg for å endre oppskriften på både nudlene og krydderet, slik at det nå smaker bare dritten... Driver nå å jakter på ny nudeltype til å ta over for MrLee. Har spist en del yumyum før, men syns den ikke den når helt opp på en måte. 9605021[/snapback] Foreløpig er det Tung-i Ramen som er favoritten her... Forøvrig: er det mange av dere som spiser nuddler ukokte? Det var en periode her da jeg var liten gutt at "alle" spiste nuddelpakker (da spesiellt fra Tung-i Ramen) rå som snacks. Spesiellt reke og "beef" versjonene ble hyppig brukt til dette formålet, og det hender jeg tar en pakke nå og da den dag i dag... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hender jeg gjør det, vist jeg er veldig lat, eller har lyst på noe krispy, men ikke har potetgull E.L Er ikke så værst Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har alle varianter i den lokale kinasjappa! 9605035[/snapback] Hva faen? YumYum er jo thailandsk XD ----------------------------------------------------- Vi må ha en YumYum noodles tråd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå