Gå til innhold

tidsreise -bøker, enkle men gode

Anbefalte innlegg

Hei, vet dere om noen gode tidsreise bøker? Jeg tenker primært på norske, men kan se på engelske og.

De bør helst ikke være så mye mer enn 200 sider. Og de bør ha litt vitenskapelig innhold som anngår tidsreising, men ikke for mye. Har dere noen tips til meg her?

Jeg har sett litt på Internett på boken: The man who folded himself, noen her som vet om denne er bra?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg vet jeg bommer litt med min anbefaling nå, men jeg velger likevel å komme med den. Boka er lengre enn 200 sider, den er tyngre enn vanlig og veldig vitenskapelig.

Manifold: Time

Boka er første del av en serie skrevet av Stephen Baxter. Dette er tung vitenskapelig sci-fi, og denne boka inneholder tidenes beste skrevne tidsreisesekvens. Vi snakker her om en sekvens som til slutt fører en mann så langt inn i fremtiden at stjernene begynner å slukne av alderdom sammen med resten av universet.

Hovedpersonen i bokserien er min favorittkarakter av absolutt alle bøkene jeg har lest.

Om du ønsker en utfordring bør du lese denne bokserien. Det finnes nemlig ingen bedre beskrevne tidsreiser enn denne.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...