Gå til innhold

passer disse til min reciever`?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner ikke til det høytalersettet (har faktisk aldri hørt om merket før) men jeg har receiveren du linker til. Den har kvaliteter som fortjener bra høytalere. Foreslår at du poster på www.avforum.no om høytalerene.

Selv ville jeg ikke tatt sjansen på disse, men satset på noe mer kjent.

Min 2807 er optisk tilkoblet HTPC som kilde, og har Dynavoice M85 fronter, C-6 senter og et par F6 som surroundhøytalere. Trøkket i bunn tar to stk. XTZ 99W12 seg av. Synes dette fungerer fint, men det aller beste tipset man kan gi når det gjelder slikt er at du drar og prøvelytter før du kjøper.

:)

Lenke til kommentar
Kjenner ikke til det høytalersettet (har faktisk aldri hørt om merket før) men jeg har receiveren du linker til. Den har kvaliteter som fortjener bra høytalere. Foreslår at du poster på www.avforum.no om høytalerene.

Selv ville jeg ikke tatt sjansen på disse, men satset på noe mer kjent.

Min 2807 er optisk tilkoblet HTPC som kilde, og har Dynavoice M85 fronter, C-6 senter og et par F6 som surroundhøytalere. Trøkket i bunn tar to stk. XTZ 99W12 seg av. Synes dette fungerer fint, men det aller beste tipset man kan gi når det gjelder slikt er at du drar og prøvelytter før du kjøper.

:)

9383230[/snapback]

jeg ønsker primært noen små høytalere ala dem jeg linket til....svære greier blir for voldsomt for dama......stilrent, pene linjer - u know:-)

Lenke til kommentar
svære greier blir for voldsomt for dama..

9383235[/snapback]

Vi snakker fremdeles om høytalere her, ikke sant... :tease:

Seriøst, kvinner er bestikkelige. Selv kjøpte jeg en ny mobiltelefon til den beste halvdelen og sørget for at hun var godt i gang med å utforske den før jeg lempet inn frontene mine. "Har du kjøpt nye høytalere" var det eneste hun sa...derimot glemte jeg bestikkelse når sub nr. 2 skulle bæres inn. Da ble det bråk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...