South_Bridge Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 På min Sonyericsson W810i kan jeg bare sende .jar og .jad filene med blåtann fra dataen min... det funker fett, men dama ønsker også noen spill men på hennes Samsung D600E viser det seg å være vanskligere. Jeg sender dem og de havner i mottatte filer mappa, der gjennkjenner ikke mobilen filtypen så hva gjør jeg? Lenke til kommentar
zraiker Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei Jeg ville bare spøre om det gikk ann å spille java spill i min samsung f330???+ Være så snill hjelp meg brødre !!!! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Heisann folkens! Samsung har ikke vært spesielt god på dette området. Det fungerer veldig dårlig å overføre .Jar-filene til telefonen forså å prøve å installere derfra. Det du/dere kan prøve er å installere synkroniserings-programmet på CD-en dere fikk med telefonen. Er mulig spillene kan installeres derfra. Ellers er siste utvei å kjøpe spill fra mobilens nettleser. Det var det eneste jeg fikk til når jeg hadde D600. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå