Kj-arne Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Er det noen her som har erfaring med dette objektivet? og vil det dekke dei fleste behova jeg har når det gjelder vanlig fotografering ute? Sigma 70-200 2.8 EX DG HSM til Canon Mvh. Kjell-Arne Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Er det noen her som har erfaring med dette objektivet?og vil det dekke dei fleste behova jeg har når det gjelder vanlig fotografering ute? Sigma 70-200 2.8 EX DG HSM til Canon 9383161[/snapback] Tja, jeg har dette objektivet, riktignok med Nikon-fatning. Det er et helt utmerket telezoomobjektiv i området det dekker. Det er litt vanskelig for meg å definere 'vanlig fotografering ute' siden det for meg er ganske mange ting. Jeg bruker dette objektivet for utendørs sport der det har rask og pålitelig fokus som i tillegg til lysstyrken gjør det ganske anvendelig. I tillegg bruker jeg det til landskapsbilder. Men min 'vanlige' bruk utendørs strekker seg også under brennvidden 70mm. Jeg tar også mange bilder i området fra 70mm ned til 12mm. Gitt at du har et eller flere objektiv som dekker området fra før så vil Sigmaen være et godt kompletterende objektiv, noe jeg kanskje tror det var du spurte etter? For som eneste objektiv tror jeg kanskje det er litt begrensende? Håkon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå