Thor Håkonsen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Atter ett bilde av en av mine knelere, denne gangen en Phyllocrania paradoxa, med norsk navn spøkelseskneler. Har eksperimentert litt med bruk av blitz (med softbox) og naturlig lys Nikon D80 Sigma EX 105mm f/2.8 DG Macro + 20mm mellomring 1/125 f/14 ISO 100 Ekstern trådløs blitz (SB 600) Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Åhærremin! I all verden? Er det der noe som bor på jordkloden som på sin måte formerer seg og greier? Uansett, teknisk var det veldig bra. Kunne kanskje fått til enda skarpere farger. For min del likte jeg ikke at du hadde rotert det. Var forresten innom flickrprofilen din å så resten av bildene av denne skapningen. Fabelaktig! Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Takker for det ! Jeg legger ut min begrunnelse på at bildet er snudd sakset fra ett annet sted Grunnen til at det er snudd er enkel, det er det naturlige for kneleren. Vanligvis tar jeg bilde av knelerne mens de henger opp ned og snur dem for å tekker "almuen". Denne gang er det gjort motsatt, nemlig tatt rett vei, og så snudd for å tekkes kneleren og min "rettferdighetssans" Knelerene bruket sitt liv på å henge opp ned i grener og kvister og vente på insekter som flyr forbi og BANG.. fange og spise dem På vei opp til greinene så klatrer de opp 90" stammer Derfor den veien, og ikke opp ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå