kamikaze303 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Har en pc som er koblet opp mot en annen pc som igjen har internett oppkoblingen. Bruker to nettverkskort i denne. Hva skal til for å få kazaa til å fungere? .. har ikke på firewall.. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Vel hvis du er sikker på at d ikke har firewall så er jeg ikke sikker på hva som kan være problemet. Kommer ingen av pc'ene seg inn i kazaa? Hva slags linje bruker du?OS? Selv om to nettverkskort stort sett går bra, så er det ikke særlig anbefalt. Switch/router er det optimale her. (Dette er ikkenoe jeg finner på, fikk det opplyst av kundeservice hos ngt) Men......det burde fungere allikevel. Hvordan har det fungert tidligere? Prøvd winmx, dc++....etc? Hva er det som ikek fungerer i kazaa?....søking, nedlasting....? Gi litt detaljer da Lenke til kommentar
kamikaze303 Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 På server pc'n fungerer kazaa helt fint. Begge maskinene kjører XP, på en Chello + linje. Har en switch her, mener du det er bedre å sette internett tilkoblinga i uplinken i den? Høres fornuftig ut, men da blir det masse kabel styr her En som mente at jeg måtte kanskje åpne noen porter til kazaa, men det er jo ikke så lett å vite hvilke... :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå