collet Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Rock-city Halden? -Stavanger? -Bergen? Phø! Er bare èn rockeby i Norge, nemlig Oslo. Stem på Oslo HER Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Bergen er klart best, men hvorfor ligger denne i musikkkritikk? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Er trønder sjøl, men mener at Bergen fortjener tittelen! Olso? wtf Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Bergen har jo stått for det meste av Black Metal i Norge, men jeg veit ikke om du tenker bare på rock eller metal også? Lenke til kommentar
collet Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Bergen har jo stått for det meste av Black Metal i Norge, men jeg veit ikke om du tenker bare på rock eller metal også? 9398167[/snapback] Jeg tenkte på rock, og bare rock. Men utifra teksten er det litt mindre klart om man stemmer på musikk generelt ellerrock spesielt: "Norges rockhovedstad Hvilken av de største norske byene har det beste musikkmiljøet?" Ser forresen også (ikke overraskende) av resultatet så langt at de fleste er enige med meg i at Oslo også er hovedstad for rocken(/musikken). Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Oslo fikk min stemme. Mest på grunn av Jokke. Lenke til kommentar
collet Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Oslo fikk min stemme. Mest på grunn av Jokke. 9398777[/snapback] Jokke... og du har et bilde av Syd Barrett? - herlig og nostalgisk. Jokke: den største av De fire store! Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hallo!? Må jo bli en by i Trøndelags-fylkene (det vil vel si Trondheim)! "The Kids" og "Stage Dolls" . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå