DementedAlbino Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Trenger ny støvsuger her i huset, og denne gangen tenkte jeg å legge litt mer penger i det enn de 390 jeg brukte sist. Jeg har satt av ca 1500 som kan gå til kjøp av støvsuger, så da er mitt spørsmål enkelt og greit hvilken støvsuger som er bra til denne prisen. Greit om den ikke bråker så altfor mye, har vaskbart hepa filter, og bra aksjonsradius. Så har dere noen gode råd her? Kanskje noen her også jobber i elkjop ol bedrifter og kan gi meg en kjempe tips til støvsuger til denne prisen. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hvis du ønsker vaskbart HEPA-filter bør du sjekke ut maskiner fra Electrolux. De pleier også å være relativt stillegående og ha aksjonsradius på ca 12 m når vi snakker om den prisklassen du angir. Lenke til kommentar
VeloX Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Så har dere noen gode råd her? 9382992[/snapback] Har selv ikke gått igjennom hele testen, men du kan se hva forbrukerportalen.no sier: http://forbrukerportalen.no/Tester/2007/te...c=1176183766.85 Selv så gikk jeg for denne: LG V-KC 902 HTMQ. Finnes bare i Tyskland og Italia, men jeg satsa på å importere selv. Kosta rundt 2500 inkl frakt og norsk moms. Jeg er svært fornøyd med den så langt, men har ikke fått testa den så mye enda. Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Har SVÆRT god erfaring med Miele sine støvsugere. Miele S4211 som kom som nr 3 i testen hos Forbrukerportalen er en kompakt støvsuger men likevel ikke for liten. Den har det ekstrautstyret man trenger (fugemunnstykke, møbelmunnstykke og børste), men noen syns børsten er litt liten og liker ikke at utstyret henger på stangen. Du kjenner på den at den er godt bygd. Denne ville jeg definitivt ha kjøpt selv skulle jeg ha valgt, rundt den prisklassen. Alt i alt svært mye for pengene. Det er erfaringsmessig svært lite feil på Miele og dem sier selv at produktene deres bør vare i 20 år. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Den som ble nummer to i testen er vel ikke lengre i salg noen steder i følge elkjøp og bonus-expert her i bergen. Jeg kjøpte faktisk denne: http://forbrukerportalen.no/produkter/10403/ Kostet 1200 kroner, så til den prisen må det jo sies å være ett godt kjøp? Vurderte også denne: http://forbrukerportalen.no/produkter/10400/ Men hadde ikke lyst å kjøpe hos deal, så dermed gikk jeg for den andre. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Electrolux Z3369P hvis du ikke allerede har kjøpt. Edit: Haha, så ikke siste posten var fra deg... Edit2: Philips FC9160/9161 til 1200kr var en sinnsyk pris. Hvordan fikk du tak i det? Endret 21. oktober 2007 av @daniel89j Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 kjøpte den hos www.mpx.no Er kjempe fornøyd med den:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå