Pysj Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Creatives nye spiller både musikk og video, og er unektelig lekker. Les mer Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 var ganske fin å se på den der. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Spilleren skal ha nok til å kunne lokke kunder fra andre merker, men kanskje ikke fra Apple. Men hvem vet? Dessverre ser det nok ut som hele spilleren er laget i ripe-vennlig plast. Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Oppløsningen er QVGA regner jeg med? Synes denne ser fin ut. Trenger snak toppmodeller med flash på 30 gb og oppover, men med minnekort + 16 har denne godt potensial. Støtter den SDHC? I så fall kan man jo ha 48 gb, om ikke så lenge i hvert fall Ikke verst det.. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Oppløsningen er QVGA regner jeg med? Synes denne ser fin ut. Trenger snak toppmodeller med flash på 30 gb og oppover, men med minnekort + 16 har denne godt potensial. Støtter den SDHC? I så fall kan man jo ha 48 gb, om ikke så lenge i hvert fall Ikke verst det.. 9394508[/snapback] Den støtter SDHC ja http://no.europe.creative.com/products/pro...uct=16999&nav=0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Interessant! Jeg har lenge ventet på en 16GB flashspiller, og ble storfornøyd da Zen V Plus 16GB ble lansert. Nå ser det ut som denne langt mer spennende spilleren kommer på markedet før Zen V Plus; ser frem til å se den i virkeligheten. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Dette så bra ut! Jeg kjøper av prinsipp ikke Apple produkter. Skjønner ikke hvorfor de på død og liv ikke vil at _kundene_ deres ikke skal få bruke de produktene de kjøper sånn som de vil! At de absolutt skal tvinge folk til å bruke det he... itunes programmet kunne de i det miste lansert en Linux versjon! Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 programmet er like dårlig på linux som på mac/windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg